۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۶۸۲۵۶۹
مدیر حوزه علمیه برادران لرستان:

مردم با شرکت در انتخابات راه نفوذ دشمنان را می بندند

مردم با شرکت در انتخابات راه نفوذ دشمنان را می بندند
لرستان - حجت الاسلام عبداللهی بر ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات برای انتخاب فرد اصلح تأکید کرد و گفت: مردم با شرکت در انتخابات راه نفوذ دشمنان را می بندند.

حجت الاسلام احد عبداللهی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: شرکت در انتخابات تکلیف و واجب شرعی است.

مدیر حوزه علمیه برادران لرستان بر ضرورت شرکت در انتخابات تأکید کرد و افزود: مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب امروز نیز برای ادامه راه انقلاب باید پای صندوق های رأی حاضر شوند.

وی خاطرنشان کرد: مردم به عنوان پشتوانه اصلی نظام جمهوری اسلامی در طول عمر انقلاب همواره با حضور به موقع در صحنه های انقلاب نقش آفرینی کرده اند و امروز نیز باید در صحنه انتخابات حاضر شوند و با حضور خود نقش های دشمن را نقش بر آب سازند.

مدیر حوزه علمیه برادران لرستان با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی اظهارداشت: شرکت نکردن در انتخابات به معنای نارضایتی نیست بلکه به منزله رضایت از شرایط کنونی است.

وی بیان داشت: مردم باید در انتخابات که حق شرعی و قانونی همه می باشد، شرکت کنند و با انتخاب فرد اصلح در راستای رفع مشکلات گام بردارند.

استکبار ستیزی، مبارزه با ظلم و فساد از معیارهای مهم فرد اصلح است

حجت الاسلام عبداللهی انتخابات را تجلی مردم سالاری دینی خواند و خاطرنشان کرد: شرکت مردم در انتخابات راه نفوذ را بر دشمنان انقلاب و نظام اسلامی خواهد بست.

وی بیان داشت: در سایه مشارکت حداکثری مردم باید به معیارهای فرد اصلح توجه شود و با انتخابی آگاهانه  و با بصیرت فردی را انتخاب کنیم که بتواند برای پیشرفت کشور و رفع مشکلات مردم و جامعه گام بردارد.

مدیر حوزه علمیه برادران لرستان ایمان قوی، عادل بودن، داشتن روحیه جهادی و انقلابی، خدمتگزار مردم بودن، استکبار ستیزی و مبارزه با ظلم و فساد را از جمله معیارهای انتخاب فرد اصلح عنوان کرد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات