۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳
کد خبر: ۶۸۲۵۵۰
نماینده ولی فقیه در لرستان:

شرکت در انتخابات توطئه ایجاد شکاف بین مردم و انقلاب را خنثی می کند

شرکت در انتخابات توطئه ایجاد شکاف بین مردم و انقلاب را خنثی می کند
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت شرکت در انتخابات برای خنثی سازی توطئه های دشمن تاکید کرد و گفت: اگر مردم شرکت نکنند این شکاف را دشمن پر می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در همایش روحانیون وابسته به نیروهای مسلح استان های خوزستان، ایلام و لرستان، ضمن خیر مقدم به تمام روحانیون گفت:  روحانیون در مقاطع بسیار حساس و سخت که کشور مورد تعرض و آماج حملات  دشمنان داخلی و خارجی بود، مسوولیت هایی در نیروهای مسلح داشته و توانسته اند این امانت را سالم و مقتدرانه به روحانیون بعد از خود بسپارند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به روزهای سخت و دشوارِ ‌ بعد از ۶ ماه تعرض به مرزهای ایران در ۳۱ شهریور ماه  ۱۳۵۹، عنوان کرد: هجوم دشمنان به مرزها و سختی های آن دوران را به یاد داشته و این روحانیون بودند که شهد شیرین محبت به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و ولایت فقیه را در دل نیروهای مسلح، مستحکم نموده و در حال حاضر هم کار روحانیت کم نشده بلکه کار روحانیت کمی و کیفی افزایش پیدا کرده است.

نتیجه مشارکت مردم عزت و سربلندی نظام اسلامی است

امام جمعه خرم آباد با تبریک دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) خاطر نشان کرد: ان شاء الله در این دهه کرامت، انتخاباتی با مشارکت حداکثری انجام بگیرد که نتیجه آن سرافرازی، عزت و سربلندی ملت مقاوم و مجاهد ایران اسلامی را در پی داشته باشد.

وی گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی باید به شکلی گام برداشته که در دعوت مردم به انتخابات، همچون زمان تشکیل نظام جمهوری اسلامی، مردم با شور، شوق، شعف و امید به همان ترتیب پای صندوق های رای بیایند و در نظام جمهوری اسلامی اسلام، مردم و انتخابات با همدیگر هستند.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی اظهار داشت: اگر روزی مردم از نظام فاصله بگیرند، این فاصله را دشمنان پر خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه اینکه پرسیده می‌شود دلیل شما برای اینکه می‌گویید اگر مردم پای صندوق نروند دشمنان به مردم و کشور ضربه می‌زنند چیست؟ گفت: آمریکا، انگلیس، فرانسه، رژیم اشغالگر قدس، منافقین، سلطنت طلبان و بدخواهان ملت شریف ایران می‌گویند که پای صندوق رأی نروید ادامه داد: اینها برنامه دارند و می‌گویند که پای صندوق رأی نروید تا ما این فاصله بین مردم و نظام را پر کنیم.
 
وی بیان کرد: این نظام و انتخابات برگرفته از کتاب و سنت است و ما باید این مقطع حساس را پشت سر بگذاریم و با یک دولت انقلابی و همچنین انتخاب بهترین فرد برای ریاست جمهوری و بهترین ها در شورای اسلامی شهر و روستا و آن هم با این ویژگی که افراد متعهد، متدین، دانا، کار آمد و پاکدست را انتخاب کنیم تا ما از پیچ خطرناک تاریخ عبور کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه فضای نهادها، سازمان ها و اداره های ما باید به سمتی حرکت کند که خروجی این باشد که مراجعه کننده های آنها پس از مراجعه اعتقادشان به اسلام و انقلاب بیشتر شود و این ملاک برای مدیر موفق بوده و معلوم میشود که به اهداف سازمانی عمل کرده است.

امام جمعه خرم آباد گفت: با همکاری این سه استان از طریق نمایندگان ولی فقیه، یک سند جداگانه که حاوی امور مربوط به تغییر و تحول هر استان است، قبل از تنفیذ ریاست جمهوری، هر یک از این سه استان این سند را به رییس جمهور آینده خواهند داد و ما از قبل مسائل و مشکلات استان را در حوزه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، عمرانی و تولیدی را آماده کرده و قبل از مراسم تنفیذ ریاست جمهوری به او تحویل خواهیم دادتابایاری خدا آینده روشنی برای کشورمان واستان هایمان رقم بخورد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات