۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۳
کد خبر: ۶۸۲۴۱۹
مدیر حوزه علمیه برادران لرستان:

مردم با حضور پای صندوق های رأی توطئه های دشمن را خنثی می کنند

مردم با حضور پای صندوق های رأی توطئه های دشمن را خنثی می کنند
لرستان - حجت الاسلام عبداللهی بر اهمیت حضور مردم در انتخابات تأکید کرد و گفت: مردم با حضور پای صندوق های رأی دسیسه های دشمن را نقش بر آب می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام احد عبداللهی، بعدازظهر امروز در جلسه بصیرتی انتخابات 1400 در جمع طلاب و اساتید مدارس علمیه خواهران و برادران الشتر، با تأکید بر ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: در این زمینه باید بصیرت بخشی شود.

مدیر حوزه علمیه برادران لرستان با اشاره به تلاش دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات افزود: با مشارکت حداکثری باید این تبلیغات دشمنان خنثی شود.

وی به بیان مؤلفه های انتخاب فرد اصلح پرداخت و ادامه داد: مردمی و ساده زیست بودن و پرهیز از خوی اشرافی گری ویژگی مهم فرد اصلح است.

حجت الاسلام عبداللهی بیان کرد: روحیه جهادی و انقلابی، خدمتگزار مردم بودن، تلاش برای رفع مشکلات کشور، باور داشتن به ظرفیت های داخلی کشور و اعتماد به توانایی جوانان از دیگر معیارهای مورد توجه است.

وی با تأکید بر تبیین شاخصه های اصلح برای انتخابی برگزیده و شایسته خاطرنشان کرد: حضور مردم در انتخابات لازمه انتخابی اصلح است.

مدیر حوزه علمیه برادران لرستان بیان کرد: مردم به عنوان صاحبان اصلی این نظام و انقلاب باید در انتخابات شرکت و با رأی خود برای رشد و پیشرفت کشور نقش آفرینی کنند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات