۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۶۸۲۵۰۸
نماینده ولی فقیه در لرستان:

انتخابات آزمونی برای حرکت به سمت تحول است

انتخابات  آزمونی برای حرکت به سمت تحول است
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با دعوت از مشارکت مردم در انتخابات، گفت: انتخابات آزمون بزرگ ملت ایران برای حرکت به سمت تحول است.

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با دعوت از مردم برای حضور پای صندوق های رأی و شرکت در انتخابات بیان داشت: با استفاده از ظرفیت های تبلیغی، رسانه ای، صدا و سیما، فرهنگی و تبلیغی باید فرد مردم را به شرکت در انتخابات فراخوان کنیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به توطئه های دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات افزود: کسانی که صاحب نفوذ هستند مردم را به انتخابات فرا بخوانند تا دشمن فاصله بین نظام و ملت را پر نکند.

عدم مشارکت در انتخابات راه اعلام نارضایتی نیست

وی با بیان اینکه عدم مشارکت در انتخابات راه اعلام نارضایتی نیست، ادامه داد: راه اعلام نارضایتی انتخاب بهترین و بهترین‌ها برای پستی است که افراد می‌خواهند در آن انجام وظیفه کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: با حضور در انتخابات باید بهترین، شایسته‌ترین، متعهد ترین، کارآمدترین، دانا و توانا ترین فرد را انتخاب کنیم و با این حضور برای رفع مشکلات کشور گام برداریم.

وی خاطرنشان کرد: در انتخاب فرد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، اگر کسی دچار تردید است برای اطمینان می‌تواند از انسان‌های فرهیخته و مورد اعتماد کمک بگیرد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه اگر در کشوری تغییر و تحول رخ ندهد، عقب می‌ماند، تصریح کرد: انتخابات ۲۸ خرداد آزمون بزرگ برای ملت ایران و استان لرستان در راستای حرکت به سمت تغییر و تحول است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات