۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۶۸۲۶۰۳
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

برخی از کاندیداها با سیاه نمایی و تخریب رقبا به دنبال کسب رأی هستند

برخی از کاندیداها با سیاه نمایی و تخریب رقبا به دنبال کسب رأی هستند
اصفهان - آیت الله طباطبایی نژاد با انتقاد از برخی کاندیداها گفت: برخی کاندیداها برای بالا بردن رأی خود دست به تخریب دیگر کاندیداها می زنند یا وعده های غیرعملی می دهند

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار کاندیداهای منتخب قرارگاه گام دوم انقلاب اسلامی و قرار گاه سلام با اشاره به ضرورت مشارکت مردم در انتخابات گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند در انتخابات گذشته قبلاً می‌گفتم که کسانی که تریبون دارند برای حضور مردم در پای صندوق‌های رأی صحبت کنند اما اکنون ایشان از تک تک افراد انتظار دارند برای مشارکت مردم در انتخابات قدم بردارند.

وی افزود: حضور در انتخابات و انتخاب اصلح از جمله مواردی است که همه باید به آن بپردازند تا افراد توانمند بر سر کار بیایند و دیگر نیاز نباشد رهبر معظم انقلاب اسلامی از خود هزینه کنند، کشورهای مختلف جهان به وجود رهبر ما افتخار می‌کنند نباید کسی را انتخاب کرد که رهبر کشورمان دغدغه داشته باشند که چرا رئیس‌جمهور کشور اسلامی برخلاف منافع و مصالح کشور صحبت و یا اقدام کرد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با انتقاد از سیاه نمایی برخی از کاندیداهای ریاست جمهوری افزود: برخی از کاندیداها به گونه‌ای حرف می‌زنند و یا تبلیغ می‌کنند که انگار دولت‌های گذشته هیچ خدمتی به مردم نداشته‌اند و یا وعده های غیر عملی می دهند و یا با تخریب کاندیدهای دیگر قصد بالا بردن آرای خود را دارند.

وی تصریح کرد: این‌گونه سیاه نمایی و یا تخریب دیگران تنها برای کسب رأی، در شأن کسی که می خواهد ریاست جمهور کشور اسلامی ایران باشد نیست و مقام ریاست جمهوری مقامی است که باید انسان‌های توانمند و دانا، مدیر و مدبّر آن را کسب کنند.

امام جمعه اصفهان با اشاره به انتخاب برخی از کاندیداهای شورای شهر اصفهان در لیست گام دوم و قرارگاه سلام گفت: تعداد انسان‌های توانمند در شهر اصفهان زیاد است بهتر بود تعداد افراد منتخب در لیست مجمع نیروهای انقلاب بیش تر از تعداد افرادی باشد که قرار است توسط مردم برای شورای اسلامی شهر انتخاب شوند؛ در این صورت شما علاوه بر معرفی کاندیداها، امکان انتخاب بهتری را برای مردم ایجاد می‌کردید.

وی عنوان کرد: وحدت از نظر همگان پسندیده و تفرقه هیچ‌گاه اثر خوبی نداشته است بنابراین مردم از وحدت استقبال می‌کنند البته نباید سایر افراد را به وحدت‌شکنی متهم کرد و لازم بود تعداد بیش‌تری از کاندیداها به مردم معرفی می‌شد.

آیت‌الله طباطبایی نژاد با اشاره به سخن برخی از مردم که به دلیل گرانی کالاها قصد ندارند در انتخابات شرکت کنند، گفت: کسانی که جان خود را در دست گرفتند و شهید شدند، آیا برای ارزان شدن کالا شهید شدند یا برای اینکه نظام اسلامی را حفظ کنند؟ در دنیا نظامی، بهتر و نزدیک‌تر از نظام اسلامی ایران به نظام امام زمان(عج‌الله تعالی فرجه) نیست؛ البته نظام ما نقص‌هایی دارد که با انتخاب فرد شایسته می‌توان مشکلات را برطرف کرد./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات