۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۶۸۲۶۲۴
شیرینی فراموش نشدنی؛

یک حادثه شیرین منتشر شد

یک حادثه شیرین منتشر شد
کتاب یک حادثه شیرین که مشتمل بر مجموعه توصیه‌های رهبر معظم انقلاب پیرامون مسأله انتخابات است توسط قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی منتشر شد.
به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، کتاب یک حادثه شیرین که مجموعه‌ای مشتمل بر توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون مسأله انتخابات توسط قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی به انضمام نکات مرتبط با انتخابات در بیانات اول فروردین ۱۴۰۰ ایشان منتشر شد.

گفتنی است از جمله سرفصل‌های مهم این کتاب می‌توان به توصیف مسأله ایران قوی، ویژگی‌های اصلح، بیان اهمیت نقش یک رئیس جمهور، اهمیت انتخابات، وظایف مردم که شامل باید‌ها و نبایدها، وظایف نامزد‌ها و باید و نباید‌ها و وظایف رسانه‌ها و باید‌ها و نباید‌ها از جمله مطالب مهم این کتاب است.
 
در بخشی از کتاب می‌خوانیم: نکتۀ اول این است که انتخابات در ذات خود برای جوان‌ها، برای مرد و زن و برای قشر‌های مختلف، یک حادثۀ شیرین است؛ چون میدان حضور است و احساس می‌کنند که می‌توانند رأی و ارادۀ خودشان را به‌نحوی اعمال کنند. نباید بگذارند این حادثۀ شیرین تلخ شود. دشمنان ملت ایران سعی می‌کنند این حادثۀ شیرین را تلخ کنند. دیدید که در چند روز گذشته چندجا حرکات مذبوحانه‌ای کردند و دست به انفجاراتی زدند؛ این برای این است که فضای انتخابات تلخ شود.
محمدحسین کتابی
ارسال نظرات