۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳
کد خبر: ۶۸۲۶۹۰
قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی:

مسؤولان با انحراف افکار عمومی بدنبال فرار از پاسخگویی وضع موجود هستند

مسؤولان با انحراف افکار عمومی بدنبال فرار از پاسخگویی وضع موجود هستند
مازندران - حجت الاسلام حریزاوی گفت: متاسفانه جریانی به اسم امید بذر ناامیدی را در کشور پاشید و بسیاری از مشکلات و معضلات امروز کشور حاصل مدیریت آنها است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام روح الله حریزاوی، قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی امروز در پنجمین ستاد عملیات انتخابات اداره کل تبلیغات اسلامی استان، گفت: امروز یکی از مهم ترین مسائل و رسالت بزرگ شبکه عظیم تبلیغی اقناع مخاطب است و همه باید برای مشارکت حداکثری تلاش کنند.
 
وی با اشاره به اهمیت این دوره از انتخابات در کشور، به رسالت مهم شبکه های تبلیغی در این برهه از زمان در جهت تحقق مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رأی اشاره کرد و افزود: باید از همه ظرفیت های موجود در جهت خلق حماسه سیاسی در 28 خرداد بهره گرفته شود.
 
حجت الاسلام حریزاوی اظهار داشت: شبکه عظیم تبلیغی باید از روش های اقناع مخاطب زمینه حضور مردم در پای صندوق های رأی و تحقق مشارکت حداکثری را فراهم کند.
 
وی در ادامه با اشاره به بیانات ارزشمند رهبری معظم انقلاب در سالروز رحلت امام راحل در خصوص انتخابات و اثر آن در تغییر وضع موجود، افزود: اقناع افکار عمومی امروز بسیار حائز اهمیت است و متاسفانه جریانی به اسم امید بذر ناامیدی را در کشور پاشید و بسیاری از مشکلات و معضلات امروز در بخش های اقتصادی و معیشت مردم حاصل مدیریت آنان است.
 
وی ی با انتقاد از اظهار نظر برخی مسؤولان کشور و ایجاد دوگانه دیپلماسی و میدان، تصریح کرد: برخی ها بدنبال قرار دادن دیپلماسی در مقابل دموکراسی هستند و با منحرف کردن برخی مسائل بدنبال فرار از پاسخگویی وضع موجود هستند.
 
قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود، انتخابات را نمایش اقتدار و عزت جمهوری اسلامی دانست و تاکید کرد: بیش از 42 سال است که جمهوری اسلامی در برابر همه فشارها و تحریم های ظالمانه از سوی کشورهای مستکبر عالم ایستاده است و هر روز مقتدر تر از گذشته می شود.
 
حجت الاسلام حریزاوی با اشاره به شکست توطئه های دشمن علیه انقلاب اسلامی افزود: امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون مردان میدان و مردم میدان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
 
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به ظرفیت های بانوان در بخش های مختلف کشور، خاطر نشان کرد: باید از ظرفیت های بانوان در حوزه های مختلف فرهنگی و اجتماعی بهره گرفت.
 
حجت الاسلام حریزاوی با تاکید بر شناسایی ظرفیت های بانوان فعال و توانمند، بیان داشت: امروز دشمن بدنبال ضربه زدن به کانون خانواده در جوامع اسلامی است و نقش پررنگ  ظرفیت بانوان مبلغ در مقابله با این هجمه ها بر هیچ کس پوشیده نیست و باید از همین ظرفیت برای مشارکت حداکثری بانوان در انتخابات بهره گرفت./950/
ارسال نظرات