۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۶۸۲۷۵۲
معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان:

حضور مردم پای صندوق های رأی برای ایجاد تحول در کشور ضروری است

حضور مردم پای صندوق های رأی برای ایجاد تحول در کشور ضروری است
لرستان - حجت الاسلام پنام بر ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تأکید کرد و گفت: حضور مردم پای صندوق های رأی برای ایجاد تحول در کشور ضروری است.

حجت الاسلام کامران پنام، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات بیان داشت: حضور در انتخابات تکلیف شرعی، انقلابی و از  مظاهر جمهوریت نظام است.

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان بیان کرد: شرکت در انتخابات امری ضروری برای حفظ و تقویت اقتدار نظام اسلامی و خنثی سازی توطئه های دشمنان است.

وی اظهارداشت: اگر مردم از شرایط اقتصادی حاکم بر کشور ناراضی هستند نباید با صندوق های رأی قهر کنند، رأی ندادن به منزله سکوت و راضی بودن از شرایط موجود است، مردم برای ایجاد تغییر و تحول باید در صحنه حاضر باشند و به وظیفه شرعی  خود عمل کنند.

مشارکت مردم برای انتخابی اصلح ضروری است

حجت الاسلام پنام خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات برای انتخاب اصلح ضروری بوده و این مهم زمینهذف تحریم های ظالمانه علیه کشور را فراهم می کند.

وی ادامه داد: مشارکت مردم در انتخابات و انتخابی اصلح و آگاهانه زمینه ساز مبارزه با ظلم و فساد، تحقق عدالت و رشد و توسعه کشور در عرصه های مختلف خواهد شد.

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان بیان کرد: تحقق آرمان های انقلاب از دیگر دستاوردهای مهم مشارکت و حضور مردم پای صندوق های رأی برای تعیین سرنوشت کشور است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات