۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۶۸۲۷۳۴
امام جمعه تنکابن:

حضور حداکثری در انتخابات، عامل عزت و اقتدار نظام و ملت است

حضور حداکثری در انتخابات، عامل عزت و اقتدار نظام و ملت است
مازندران - حجت الاسلام هدایتی، حضور حداکثری در انتخابات را فرصت ارزشمندی برای کشور و عامل عزت و اقتدار نظام و مردم دانست.

حجت الاسلام سید مهدی هدایتی، امام جمعه تنکابن در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حضور حداکثری در انتخابات را فرصت ارزشمندی برای کشور و عامل عزت و اقتدار نظام و مردم دانست.

وی به تلاش دشمنان در جهت مأیوس کردن مردم در انتخابات اشاره کرد و افزود: دشمنان ملت ایران در صدد این هستند که سرمایه اصلی انقلاب که حضور مردم است را کمرنگ جلوه دهند و بگویند انقلاب سرمایه اصلی خود را از دست داده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مقام معظم رهبری بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تأکید کردند، بیان داشت: امروز همه وظیفه داریم در جهت تحقق این مطالبات مهم گام برداریم.

امام جمعه تنکابن، همچنین به مشارکت بیش از 95 درصدی مردم سوریه در انتخابات این کشور اشاره کرد و افزود: این مشارکت بالا، الگوگیری از حضور ملت ایران در انتخابات 42 سال اخیر بوده است.

حجت الاسلام هدایتی با بیان این که علیرغم همه توطئه های دشمنان در طول 42 سال اخیر، اما همواره ملت ایران حضور گسترده ای در انتخابات داشتند، بیان داشت: به طور حتم ملت ایران در انتخابات 28 خرداد نیز حماسه تازه ای خلق خواهند کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت ایران با حضور حداکثری و چشمگیر خود در در 28 خرداد و انتخاب فردی اصلح تلاش کنند تا رییس جمهور آینده با رأی بالا وارد عرصه مدیریت کشور شود، خاطرنشان کرد: به طور حتم رأی بالای رییس جمهور آینده موجب اقتدار ایران اسلامی در عرصه بین المللی خواهد شد.

امام جمعه تنکابن با بیان این که حضور در انتخابات و پشتیبانی از انقلاب مهم ترین مطالبه شهدا از ملت ایران است، افزود: باید همانند گذشته هر جا که نظام و انقلاب نیازمند حمایت ما بود در صحنه حضور پیدا کنیم.

وی با اشاره به این که 28 خرداد و حضور در پای صندوق های رأی از جمله جاهایی است که ما باید حافظ انقلاب باشیم، تصریح کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات، موجب شکست توطئه دشمنان علیه نظام و انقلاب خواهد شد./950/

ارسال نظرات