۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۶۸۲۶۸۴
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، موجب اقتدار نظام در جهان می شود

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، موجب اقتدار نظام در جهان می شود
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین مشایخ، حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را موجب اقتدار نظام در عرصه های منطقه ای و بین المللی دانست.

حجت الاسلام والمسلمین محمود مشایخ، عضو شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران بر ضرورت حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی و انتخاب تأکید کرد.

وی با بیان این که انتخابات مظهر اراده و تجلی حضور ملت ایران در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی است، افزود: این مردم در طول 42 سال اخیر همواره با حضور حداکثری خود در پای صندوق های رأی از انقلاب و نظام دفاع کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به تلاش همه جانبه دشمنان برای دلسرد کردن مردم برای عدم حضور در پای صندوق های رأی خاطرنشان کرد: ملت ایران همواره ثابت کردند گوش به فرمان ولایت و رهبری انقلاب هستند و اعتنایی به یاوه گویی های جریان های معاند و رسانه های وابسته به آنها نخواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با تأکید براین که ملت ایران از حق خود در تعیین سرنوشت کشور استفاده خواهد کرد، بیان داشت: این انقلاب و نظام متعلق به همین مردم است و این مردم هستند که باید برای آینده کشور خود تصمیم گیری کنند.

امام جمعه نوشهر، حضور در انتخابات را تکلیفی شرعی و ملی دانست و خاطرنشان کرد: ملت ایران در 28 خرداد با حضور حداکثری در پای صندوق های رأی، حماسه جدیدی را خلق خواهند کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه امروز کشورمان از لحاظ اقتصادی وضعیت مطلوبی ندارد، تصریح کرد: به دلیل ناکارآمدی برخی مسؤولان و تصمیمات غلطی که در طول این سال ها اتخاذ شد، مردم ما وضعیت معیشتی بدی دارند.

حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با اشاره به این که حضور حداکثری در پای صندوق های رأی و انتخاب فردی اصلح می تواند کشور را در مسیر صحیح هدایت کند، خاطرنشان کرد: باید در انتخاب خود معیارهای مورد نظر امام راحل و مقام معظم رهبری مورد توجه جدی قرار گیرد.

امام جمعه نوشهر با بیان این که حضور و مشارکت بالا در انتخابات، موجب اقتدار نظام در عرصه های منطقه ای و بین المللی خواهد شد، ادامه داد: قهر کردن با صندوق رأی دردی را دوا نخواهد کرد و تنها موجب خشنودی و خوشحالی دشمنان انقلاب می شود.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن از ماه ها قبل برای کاهش حضور مردم در انتخابات تلاش های گسترده ای را آغاز کرده است، افزود: در طول روزهای اخیر نیز با شبهه پراکنی و تبلیغات دروغین تلاش می کند مردم را نسبت به انقلاب و صندوق رأی بی اعتماد کند.

حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با تأکید براین که امروز کشور به یک دولت مقتدر، انقلابی، تحول خواه و فساد ستیز نیازمند است، بیان داشت: باید با انتخاب اصلح خود در انتخابات، کشور را در مسیر توسعه و پیشرفت همه جانبه هدایت کنیم./950/

ارسال نظرات