۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۶۸۲۸۵۸
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

حضور حداکثری و انتخاب اصلح، موجب حرکت رو به جلوی کشور می شود

حضور حداکثری و انتخاب اصلح، موجب حرکت رو به جلوی کشور می شود
مازندران - نماینده مجلس خبرگان رهبری،، مهم ترین پیام حضور مردم در انتخابات را پشتیبانی و حراست از انقلاب و آرمان های نظام اسلامی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز با حضور در یکی از شعبات اخذ رأی قائمشهر، رأی خود را به صندوق انداخت.

وی در ادامه با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به جایگاه مهم انتخابات در آینده کشور و استان، گفت: حضور مردم در انتخابات، فرصتی برای تعیین سرنوشت آینده کشور است.

امام جمعه قائمشهر، ضمن تأکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات به اهمیت و ضرورت انتخاب اصلح اشاره کرد و افزود: با یک انتخاب اصلح، کشور می تواند رو به جلو حرکت کند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اگر خدای ناکرده حضور مردم در پای صندوق های رأی کمرنگ باشد، آحاد ملت ایران ضرر خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که حضور نیافتن در انتخابات هیچ سودی برای ملت نخواهد داشت و تنها موجب شادی دشمنان ملت ایران خواهد شد، افزود: امروز همه وظیفه دارند با حضور در پای صندوق های رأی برای آینده کشور تصمیم بگیرند.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص حضور مردم در انتخابات گفت: همان طور که ایشان فرمودند اگر حضور مردم در پای صندوق های رأی کمرنگ باشد، گستاخی و طلب کاری دشمنان علیه ملت ایران بیشتر خواهد شد.

وی با اشاره به شکست توطئه ها و تحریم های دشمنان علیه نظام اسلامی، افزود: ملت ایران با ایستادگی و مقاومت خود توطئه های نظام سلطه علیه این کشور را خنثی کردند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری، مهم ترین پیام حضور مردم در انتخابات را پشتیبانی و حراست از انقلاب و آرمان های نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: حضور مردم در پای صندوق های رأی، علیرغم همه مشکلات معیشتی و اقتصادی، نشان دهنده بصیرت و روحیه انقلابی این مردم است.

امام جمعه قائمشهر، حضور حداکثری و مصمم مردم در پای صندوق های رأی را راهشگا و تعیین کننده دانست و تصریح کرد: برای گشودن دریچه‌ای برای آینده ملت، همه باید در این انتخابات سرنوشت ساز حضور پیدا کنند./950/

ارسال نظرات