۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۶۸۲۷۶۸
با حضور نماینده ولی فقیه در استان؛

یادواره شهدای روحانی غرب مازندران در تنکابن برگزار شد

یادواره شهدای روحانی غرب مازندران در تنکابن برگزار شد
مازندران - یادواره شهدای روحانی غرب مازندران امروز با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران در تنکابن برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، یادواره شهدای روحانی غرب استان امروز با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران در تنکابن برگزار شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی در این مراسم با اشاره به انتخابات مهم 28 خرداد گفت: انتخابات بسیار حساس و سرنوشت‌ساز است و نگاه دشمنان به این انتخابات مهم است.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به دشمنان به دنبال کمرنگ کردن این انتخابات هستند، افزود: امیدواریم مردم در این انتخابات خوش بدرخشند چون حفظ نظام به شرکت در انتخابات بستگی دارد.
 
امام جمعه ساری با بیان این که حبل الناس باید در کنترل حبل الله پای کار باشد و به این دو با هم توجه شود، تصریح کرد: هر کدام از این‌ها آفتی دارند و آفت ریسمان خدایی شرک است.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی ادامه داد: تجلی حبل الناس در نظام مقدس جمهوری اسلامی، انتخابات، راهپیمایی و حضور مردمی است که پیش رو داریم.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که عتماد، آرا و حضور مردم را نباید دست کم بگیریم، تصریح کرد: در پیکره نظام سیاسی ما به حبل الله و حبل الناس با هم توجه شده، بنابراین همه مردم باید بدانند که حضور در انتخابات امری ضروری است.
 
امام جمعه ساری در ادامه خاطرنشان کرد: به طور حتم حضور حداکثری مردم در انتخابات پشتوانه اقتدار نظام، حلال مشکلات و عامل عقب‌نشینی دشمنان خواهد بود.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که انتخابات هم حق، هم تبلیغ الهی و هم امانت شهدا است، بیان داشت: حفظ نظام به شرکت در انتخابات بستگی دارد./950/
 
ارسال نظرات