۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۶۸۳۰۶۱
مدیر حوزه علمیه منطقه کاشان:

انتخابات ۲۸ خرداد گام بلند ملت در همراهی گام دوم انقلاب بود

انتخابات ۲۸ خرداد گام بلند ملت در همراهی گام دوم انقلاب بود
اصفهان - حجت الاسلام والمسلمین فرجی گفت: انتخابات ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ گام بلند ملت قهرمان ایران در همراهی گام دوم انقلاب اسلامی بود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، حجت الاسلام والمسلیمن منصور فرجی پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران با تبریک پیروزی و سربلندی ملت قهرمان ایران در آزمون با شکوه و حماسی انتخابات غرور آفرین و دشمن شکن ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ گفت: انتخابات ۲۸ خرداد امسال گام بلند ملت در همراهی گام دوم انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: به دست آوردن پیروزی مرحله بالاتری دارد و آن حفظ آن است که حضوری جدی‌تر و پایدارتر از قبل را می‌طلبد و ابزار آن استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود بالفعل و بالقوه است.

حجت الاسلام والمسلمین فرجی تحقق وعده‌های رئیس جمهور منتخب را از انتظارات اولیه ملت بزرگ ایران دانست و افزود: تحقق وعده‌های رئیس جمهور در هر حوزه‌ای می‌تواند بزرگترین پشتیبان و حامی ایشان بوده تا نهادینه شدن وعد‌های رئیس جمهور منتخب در همه عرصه‌ها تحقق یافته تا نیاز به دستور العمل و بخشنامه‌های مصطلح و متداول نباشد.

وی ادامه داد: برخی وعده‌های رئیس جمهور که نیازهای یک طیف خاصی از مردم است با اطلاع رسانی به هنگام می‌تواند امید را به جامعه تزریق کند، از این رو اطلاع رسانی خدمات ارزشی دولت، وظیفه‌ای همگانی به ویژه صاحبان بیان و قلم و جراید مخصوصا حوزویان است.

مدیرحوزه علمیه منطقه کاشان به لزوم ارتباط با جوانان، پاسخگویی به شبهات، آنتی سازی در مقابله با فتنه‌های کوچک و بزرگ اشاره کرد و گفت: مساجد، هیئات و مراکز فرهنگی باید زمینه جلب جوانان را فراهم و برنامه‌های مناسب ارائه دهند.

حجت الاسلام والمسلمین فرجی ادامه داد: تربیت، تقویت، شناسایی و حمایت از نیرو‌های توانمند در عرصه‌های مختلف می‌تواند پشتیبان متقن و محکم در رسیدن به اقتدار دولت آینده و بازویی پر توان برای دولت مردان باشد.

وی افزود: تقسیم امور، تقویت قوانین، اجرایی کردن فرامین، تکلیفی کردن وظایف در همه رده ها‌ی حاکمیتی، ادامه حرکت جهادی شورای محترم نگهبان و حضور حماسی مردم انقلابی در تحقق وعده‌های انتخاباتی تأثیرگذارخواهد بود.

مدیر حوزه علمیه منطقه کاشان با اشاره به اینکه اعتماد مجدد مردم به فردی جامع در کسوت روحانیت وظیفه حوزه‌های علمیه را مضاعف کرده است، اظهارداشت: امروزدشمنان اسلام و نظام به دنبال تضعیف نظام و رهبر معظم انقلاب و حوزه ها‌ی علمیه است، از این رو اعتماد و همراهی همه جانبه همه ارکان جامعه با دولت آینده می‌تواند تمامی اهداف دشمنان را باطل کند.

حجت الاسلام والمسلمین فرجی ابراز امیدواری کرد این انسجام دینی و ملی و انقلابی پایدار ترازگذشته زمینه ساز حماسه‌های دیگری در ترسیم عملی گام دوم انقلاب اسلامی باشد./۱۳۰۷/
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات