۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۶۸۳۲۱۶
امام جمعه دورود:

گسترش کانون های مساجد برای مقابله با هجمه های دشمن ضروری است

گسترش کانون های مساجد برای مقابله با هجمه های دشمن ضروری است
لرستان - حجت الاسلام حسینی نوری به نقش کانون های فرهنگی هنری مساجد برای جذب جوانان و ارتقای فرهنگ دینی اشاره کرد و گفت: گسترش کانون ها برای جذب جوانان ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری، ظهر امروز، در دیدار با مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان گفت: فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد در راستای ارتقای فرهنگ دینی جامعه نقش افرین هستند.

امام جمعه دورود بر ضرورت تقویت فرهنگ عمومی و دینی جامعه تأکید کرد و افزود: در این راستا باید کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز تقویت شود.

وی به نقش کانون مساجد در مقابله با توطئه های دشمنان اشاره و خاطرنشان کرد: گستردگی کانون های فرهنگی هنری مساجد در محلات و مناطق شهری و روستایی امری مهم برای مقابله با توطئه های دشمنان است.

فعالیت کانون مساجد از لحاظ کمی و کیفی تقویت یابد

حجت الاسلام حسینی نوری بر ضرورت جذب حداکثری جوانان به در کانون های فرهنگی هنری مساجد تأکید کرد و گفت: این کانون ها مرکز تعلیم و تربیت نسل نو هستند.

وی تصریح کرد: برنامه ریزی برای جذب جوانان و نوجوانان در مساجد در اولویت برنامه های کانون های مساجد قرار گیرد و فعالیت کانون های فرهنگی هنری باید از لحاظ کمی و کیفی تقویت یابد.

امام جمعه دورود بیان داشت: کانون‌های مساجد در گام دوم انقلاب رسالتی خطیر بر عهده دارند، برای ادامه راه انقلاب باید با بهره مندی از این ظرفیت در تربیت نسلی انقلابی تلاش کرد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات