۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۶۸۳۲۹۰

برگزاری اولین دوره نشریه نگاری ویژه سردبیران

برگزاری اولین دوره نشریه نگاری ویژه سردبیران
به همت اداره رصد و امدادفرهنگی اولین دوره نشریه نگاری ویژه سردبیران، مدیر مسئولان و هیات تحریریه نشریات فرهنگی اجتماعی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، به همت اداره رصد و امدادفرهنگی اولین دوره نشریه نگاری ویژه سردبیران، مدیر مسئولان و هیات تحریریه نشریات فرهنگی اجتماعی برگزار می شود.

باتوجه به اهمیت رسانه در ارتقای سطح بینشی جامعه و راهبری طلاب از طریق مشارکت سیاسی اجتماعی آگاهانه وفعال، ارتقای کیفی و کمی نشریات فرهنگی اجتماعی از ضروری ترین اقدامات کاربردی در این زمینه خواهد بود. هدف از این دوره آشنایی و ارتقای طلاب و اساتید با اصول صحیح نگارش، نشریه نگاری و قالب-های مطبوعاتی مناسب نشریات فرهنگی اجتماعی می باشد.  

مهم ترین سرفصل‌های دوره عبارتند از: سواد دیجیتال، آشنایی با قالب‌های مطبوعاتی، آشنایی با قالب‌های ارائه محتوا در مطبوعات، آشنایی با ویرایش فناورانه، آشنایی با کاربرد نرم‌افزارها در تولید محتوا، آشنایی با گرافیک رایانه‌ای در مطبوعات و روش‌های جذب مخاطب.

بدلیل اهمیت این دوره جهت شبکه سازی و تقویت سطح نشریات فرهنگی اجتماعی شرکت در این کارگاه برای صاحبان امتیاز، مدیران مسئول، سردبیران، اعضای هیات تحریریه الزامی است.

صدور گواهینامه منوط به حضور در تمام ساعات دوره است.

شرکت برای سایر طلاب فعال فرهنگی درصورت وجود ظرفیت بلامانع است.

هزینه ثبت‌نام به مبلغ 20هزارتومان می باشد که به شماره حساب باید واریز گردد0110622992002

دوره مقدماتی: ٢٢ تیر تا ١۵مرداد بصورت آفلاین و دوره تکمیلی: ١۶مرداد تا ١۵شهریور بصورت آنلاین برگزار خواهد شد.

لینک ثبت‌‌نام: poll.whc.ir/319774

ثبت نام الکترونیکی 20 خرداد تا 20 تیرماه

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: 02532144443 تماس حاصل کنند.

برگزاری اولین دوره نشریه نگاری ویژه سردبیران

ارسال نظرات