۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۶۸۳۳۵۸

نتایج نظرسنجی رسا درباره دلیل اقبال مردمی به آیت الله رئیسی

نتایج نظرسنجی رسا درباره دلیل اقبال مردمی به آیت الله رئیسی
مخاطبان خبرگزاری رسا در نظرسنجی «به نظر شما دلیل اقبال مردم در انتخابات ۲۸ خرداد به آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور منتخب چیست»؟ شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، در پی انتشار نظرسنجی خبرگزاری رسا در خصوص «به نظر شما دلیل اقبال مردم در انتخابات 28 خرداد به آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور منتخب چیست»؟ مخاطبان این خبرگزاری نظرات خود را درباره این موضوع از طریق شرکت در نظرسنجی اعلام کردند.

مخاطبان خبرگزاری رسا در این نظرسنجی با گزینه های «داشتن کارنامه و عملکرد موفق»، «انگیزه مبارزه با فساد و رفع ناعدالتی»، «رویکرد حل مشکلات اقتصادی جامعه»، «توانایی اداره کشور با درایت و رعایت اخلاق»، «ناکارآمدی دولت و نارضایتی از وضع موجود» و «همه موارد بالا» مواجه بودند.

در این نظرسنجی گزینه «داشتن کارنامه و عملکرد موفق» 7.45% آراء، «انگیزه مبارزه با فساد و رفع ناعدالتی» 14.89% آراء، «رویکرد حل مشکلات اقتصادی جامعه» 0% آراء، «توانایی اداره کشور با درایت و رعایت اخلاق» 0% آراء، «ناکارآمدی دولت و نارضایتی از وضع موجود» 25.53% آراء و «همه موارد» 52.13 % از آراء را کسب کردند.

یکی ار مواردی که در انتخابات باید مد نظر قرار گیرد نگاه به کارنامه و عملکرد گذشته کاندیداهای ریاست جمهوری است. همیشه کسانی که دارای پیشینه ای شفاف و قابل دسترس بوده اند می توانند مورد اعتماد و توجه مردم قرار گیرند؛ البته کسانی هم هستند که با وعده و وعیدها و سخنان اغواگرانه، قدرت تحلیل و تفکر را از برخی می گیرند و از این طریق به خواسته خود که همانا کسب رأی است، می رسند.

این انتخابات نشان داد که مردم تنها به کارنامه افراد و کاندیداها توجه کرده و برایشان از هر چیزی مهمتر صداقت، عملکرد مثبت، درایت، تدبیر و اقدام مطابق با گفته ها بود و اسیر بازی ها و دروغ های رسانه ای نشدند و به کسانی که با دروغ و سیاه نمایی در پی کسب رأی بودند «نه» گفتند.

قطعا مردم با حضور حماسی در انتخابات 1400 وظیفه خود را به بهترین شکل انجام دادند و حالا نوبت مسؤولان است که با کار جهادی و حل مشکلات عدیده مردم پاسخ اعتماد آنها را بدهند.

نتایج نظرسنجی رسا درباره اقبال مردمی به آیت الله رئیسی

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۴
جالب بود
1
0
ناشناس
Germany
۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۲
رییس جمهور هشتم خادم امام هشتم هست
0
0