۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۶۸۳۴۸۳
امام جمعه ازنا:

برخورد با فساد از اهداف اصلی انقلاب است

برخورد با فساد از اهداف اصلی انقلاب است
لرستان - حجت الاسلام سپهوند با بیان اینکه برخورد با فساد از اهداف اصلی انقلاب است، گفت: دستگاه قضا در زمینه برخورد با مفسدان و اجرای عدالت نقش آفرین است.

حجت الاسلام علی سپهوند، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با گرامیداشت هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش بیان داشت: شهید بهشتی صداقت و  اخلاق اسلامی الگو بود.

امام جمعه ازنا امنیت را زمینه ساز و بستر رشد و توسعه جامعه خواند و افزود: خدمات دستگاه قضا در ایجاد امنیت جامعه ستودنی است.

وی خاطرنشان کرد: فعالان دستگاه قضا، تلاشگران واقعی عرصه عدالت هستند که با مجموعه خدماتی که انجام می دهند آرامش و امنیت را به جامعه هدیه می دهند.

قوه قضائیه بازوی بازوی توانمند نظام اسلامی در برخورد با مفسدان است

امام جمعه ازنا با بیان اینکه قوه قضائیه بازوی بازوی توانمند نظام اسلامی در برخورد با مفسدان است، گفت: کارکنان دستگاه قضا در همه بخش‌ها، یکی از ارکان تثبیت کننده جایگاه نظام و مجری حدود الهی هستند که از حرکت جامعه به سمت فساد و تباهی جلوگیری می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه عدالت محوری و مبارزه با فساد از ویژگی های شاخص دستگاه قضا است، عنوان داشت: برخورد با فساد در هر مرتبه و موقعیتی جزو اهداف انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام سپهوند با بیان اینکه دستگاه قضا باید پناهگاه و حامی مردم باشد، خاطرنشان کرد: نقش دستگاه قضا در سایه اجرای عدالت، برخورد با مفسدانف حفظ و ارتقای امنیت و توسعه اقتصادی جامعه مهم است./9451/

 

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات