۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۶۸۳۵۴۳
امام جمعه ملبورن استرالیا:

سازمان ملل در برقراری صلح و ثبات جهانی به وظایف خود عمل کند

سازمان ملل در برقراری صلح و ثبات جهانی به وظایف خود عمل کند
حجت الاسلام والمسلمین وحیدی سیاست های سازمان ملل متحد را در تامین امنیت ملت ها و کشورهای ضعیف ناکافی دانست.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین اشفاق وحیدی امام جمعه ملبورن استرالیا در مراسم شب گذشته که در مجتمع العصر شهر ملبورن استرالیا برگزار شد، از سازمان ملل متحد خواست که در برقراری صلح و ثبات جهانی به وظایف خود عمل کند.

وی با بیان این که با از بین رفتن فضای پرتنش و ایجاد صلح و ثبات جهانی، زندگی برای ملت ها و عموم مردم آسان می شود و آنان بدون دغدغه به فعالیت های اقتصادی و تجاری خود بپردازند، گفت: ما امروز با تعداد زیادی از کشورها روبرو هستیم که به شدت با بحران‌ معیشتی و مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند.

این روحانی استرالیایی با تاکید به این که سران کشورهای جهان با تدوین راهکارهای مشترک برای ایجاد صلح و ثبات، از بین بردن فقر و فلاکت، خشونت و درگیری جهان را نجات دهند، از سازمان ملل متحد خواست که به وظایف بین المللی خود عمل کند.

وی با بیان این که دین مبین اسلام تنها دینی است که به انسان ها برنامه ای جامع و کامل برای اداره زندگی ارائه کرده است، اظهار داشت: اسلام به انسان ها و تمام بشریت عزت و بزرگواری هدیه داده است و مردم را بسوی راه درست راهنمایی کرده است.  

حجت الاسلام والمسلمین وحیدی با اشاره به این که بنیان های جمهوری اسلامی ایران بر احکام و آموزهای اسلامی استوار اند، تصریح کرد: رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و نائب برحقش مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله سید علی خامنه ای در عمل به جهانیان اثبات کردند فقط اسلام می تواند جهان را از بحران های سیاسی و اقتصادی نجات دهد./988/

ارسال نظرات