۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۶۸۳۵۴۷
سخنگوی مرکزی مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

FATF سند بردگی ملت ها برای استکبار جهانی است

FATF سند بردگی ملت ها برای استکبار جهانی است
حجت الاسلام والمسلمین دومکی FATF را طرحی شوم و توطئه قدرت های استکباری دانست و گفت: FATF سند بردگی ملت ها به استکبار جهانی است.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مقصود علی دومکی سخنگوی مرکزی مجلس وحدت مسلمین پاکستان FATF را سند بردگی ملت ها به استکبار جهانی دانست و از سران پاکستان خواست که از پیوستن به این طرح استعماری خودداری کنند.

وی با بیان این که قدرت های بزرگ جهانی و استکباری از جمله آمریکا عامل تشکیل گروه های تروریستی در جهان اند، گفت: آنان به بهانه مبارزه با تروریسم، تروریسم را ارتقا دادند و بنام آزادی بردگی و بنام دموکراسی دیکتاتوری را ترویج دادند.

این روحانی پاکستانی خطاب به سران پاکستان که شجاعت، غیرت و حمیت ملی نشان داده از پیروی و بردگی قدرت های بزرگ اجتناب کنید، ابراز داشت: شما نماینده ملت آزاده هستید پس حق نمایندگی و دولت مستقل را بخوبی ادا کنید.

وی با تاکید به این که آن زمان فرا رسیده است که سران کشور زنجیر بردگی سران مستکبر آمریکا را پاره کنند و ملت و کشور را از بردگی ابرقدرت ها نجات دهند، اظهار داشت: «نه» گفتن به سران آمریکا از رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران آیت الله رئیسی یاد بگیرید.

سخنگوی مرکزی مجلس وحدت مسلمین پاکستان با اشاره به این که «نه» گفتن (Absolutely not) به آمریکا خواسته قلبی 220 میلیون مردم پاکستان است، ادامه داد: نوکران آمریکا در داخل کشور بدانند که ملت پاکستان از کسانی پای معامله عزت و آبروی ملت نشسته اند متنفر است.

وی FATF را سند بردگی ملت ها به استکبار جهانی دانست و تاکید کرد: سران کشور از پیوستن به این طرح استعماری خودداری کنند.

این فعال فرهنگی پاکستان با اشاره به این که عامل خون و خونریزی در افغانستان شیطان بزرگ آمریکا است، خطاب ملت افغانستان گفت: بازگشت جنگ داخلی و برادر کشی در افغانستان به ضرر ملت افغانستان و کشورهای منطقه است.

وی با بیان این که سران قبائل، بزرگان افغانستان و طالبان از گذشته درس عبرت بگیرند و سرنوشت افغانستان را طبق خواسته های مردم تعیین کنند، ابراز داشت: با عمل به احکام و قوانین اسلامی امنیت و ثبات را در کشور بازگردانید چون مردم از سرنوشت آینده خود به شدت نگران اند./988/

ارسال نظرات