۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۶۸۳۷۵۳
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

سلامت نفس از ویژگی‌های بارز آیت الله رئیسی است

سلامت نفس از ویژگی‌های بارز آیت الله رئیسی است
کرمانشاه - آیت الله علما گفت: یکی از ویژگی های آیت الله رئیسی سلامت نفس است و این موضوع باید مورد توجه همه مسؤولان نظام اسلامی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما عصر امروز در یدار جمعی از پزشکان ناظر بر سلامت انتخابات 28 خردادماه در استان کرمانشاه بیان کرد: یکی از اصول مهم در جامعه اسلامی سلامتی و پاکدستی دولتمردان و مدیران است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بیان داشت: شعار اسلام، سلام است، که مفهوم آن طلب سلامتی برای مسلمان دیگر است و در هیچ دینی این شعار حاکم نیست.

آیت الله علما در ادامه سخنان خود بیان کرد: از سال ۴۲ پشت سر امام راحل آحاد مردم برای به ثمر رساندن انقلاب و اسلام پای کار بودند و این یک امتیاز است، زیرا پیروزی انقلاب مرهون راهبری مدبرانه امام راحل و تبعیت مردم از ولایت بود.

امام جمعه کرمانشاه ضمن تبریک انتخابات آگاه آیت الله رئیسی از سوی ملت ایران به عنوان رئیس جمهوری ایران اسلامی، گفت: یکی از ویژگی های آیت الله رئیسی سلامت ایشان است و باید همه ما سالم باشیم چه مسوولیت داشته باشیم، چه نداشته باشیم زیرا با سلامت مدیران است که مردم تبعیت می کنند.

امام جمعه کرمانشاه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: امام خامنه ای تاکید دارند که ایران ام القرای جهان اسلام است، به بیان دیگر یعنی تمام نگاه های مسلمانان جهان به حرکات و سکنات جمهوری اسلامی ایران دوخته شده است./1400/

ارسال نظرات