۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۶۸۳۸۴۱
رییس ستاد مرکزی اعتکاف:

پیروزی آیت الله رئیسی کابوسی وحشتناک برای آمریکا و اسرائیل است

پیروزی آیت الله رئیسی کابوسی وحشتناک برای آمریکا و اسرائیل است
حجت الاسلام تکیه ای گفت: با پیروزی آیت الله رئیسی پروژه آمریکا و اسرائیل در خصوص براندازی نظام اسلامی با شکست مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علیرضا تکیه ای رییس ستاد مرکزی اعتکاف در مراسمی که از سوی بنیاد قرآن و عترت هندوستان و با حضور علما، افاضل و طلاب این کشور در دفتر مرکزی قم، خیابان سمیه کوچه ۸ پلاک ۲۳ برگزار شد، گفت: پیروزی آیت الله رئیسی کابوسی وحشتناک برای آمریکا و اسرائیل است.

وی به نگرانی شدید رژیم غاصب صهیونیستی بخاطر پیروزی آیت الله رئیسی در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری جمهوری اسلامی ایران اشاره داشت و افزود: در حال حاضر تمام مراکز و نهادهای وابسته به رژیم غاصب صهیونیستی در باتلاق یاس و ناامیدی فرورفته و مشغول بررسی پیامدهای پیروزی آیت الله رئیسی در سرزمین اشغالی و در سطح بین المللی اند.

حجت الاسلام تکیه ای با طرح این سوال که علت ترس، وحشت و نگرانی صهیونیسم جهانی از پیروزی آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری، جمهوری اسلامی ایران چیست؟ تشریح کرد: استکبار جهانی از جمله رژیم صهیونیستی می داند که نظام جمهوری اسلامی ایران در دوران ریاست آیت الله رئیسی به اعتماد به نفس زیادی دست خواهد یافت طوریکه مردم بی نیازی و استقلال در برابر کشورهای آمریکا و اروپا را حس خواهند کرد.

وی با تاکید به این که سران اسرائیل در برابر سیاست های راهبردی جمهوری اسلامی ایران احساس ضعف و ناتوانی می کنند، اظهار داشت: آنان دیگر نمی توانند مانند دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا جو بایدن را نیز از پیمان برجام دور نگهدارند و جلوی بازگشت آمریکا در برجام را بگیرند.

رییس ستاد مرکزی اعتکاف با تاکید به این که پروژه آمریکایی و اسرائیلی در خصوص براندازی و سرنگونی نظام جمهوری اسلامی در ایران با پیروزی آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری با شکست مواجه شده است، ادامه داد: دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا دکترین فشار حد اکثری را در حق جمهوری اسلامی ایران طرح و اجراء کرد و نتانیاهو نخست وزیر سابق رژیم غاصب صهیونیستی در اجرای آن نقش کلیدی را ایفا کرد اما الحمدلله همه توطئه ها دشمنان نظام با تدبیر مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای با شکست ربرو شد و به زباله دان تاریخ پیوست./988/

پیروزی آیت الله رئیسی کابوسی وحشتناک برای آمریکا و اسرائیل است

ارسال نظرات