۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۶۸۳۸۵۱

پیام تبریک بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی قم به حجت الاسلام اژه‌ای

پیام تبریک بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی قم به حجت الاسلام اژه‌ای
بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان قم با تمام ظرفیت آمادگی خود را برای کمک به تحقق عدالت قضایی در کشور و انتظارات ۶ گانه رهبری از دستگاه قضایی اعلام می‌دارد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان قم با صدور پیامی خطاب به حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای ریاست وی را در قوه قضائیه تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت مستطاب جناب حجت الاسلام والمسلمين آقاى محسنى اژه‌ای دامت توفیقاته

سلام علیکم؛

انتصاب شایسته حضرتعالی به ریاست  قوه  قضائیه را صمیمانه تبریک گفته از خداوند متعال توفیق آن جناب در پیگیری منویات امام راحل و مقام معظم رهبری و تحقق اهداف و وظایف قوه قضائیه بر طبق قانون اساسی را از خداوند منان خواهانیم.

به لطف الهی شما در این مسیر تنها نیستید و تجربیات شخصی و سابقه عملکرد قاطعانه و عدالتگرایانه و فسادستیزانه شما در دستگاه قضایی، پشتوانه اعتماد مقام معظم رهبری را برای شما فراهم ساخته و بهره گیری از حقوقدانان و اندیشمندان حوزوی و دانشگاهی و قضات انقلابی و متعهد سرمایه گرانسنگی برای شما در ماموریت خطیر تحول در نظام قضایی جمهوری اسلامی خواهد بود.

بسیج اساتید دانشگاهها و مراکز آموزش عالی استان قم با تمام ظرفیت آمادگی خود را برای کمک به تحقق عدالت قضایی در کشور و انتظارات شش‌گانه رهبری عزیز در دستگاه قضایی اعلام می‌دارد.

امید آن که حرکت عدالت گستری در دستگاه قضایی با سرعت بیشتری ادامه یابد و قوه قضائیه همچنان نقطه امید محرومان و مظلومان باشد.

محمدرضا باقرزاده

مسؤول بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان قم

۱۴۰۰/۴/۱۱

ارسال نظرات