۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۶۸۳۹۸۵
معاون آموزش حوزه علمیه کرمانشاه:

امتحانات ورودی‌ مدارس علمیه کرمانشاه غیرحضوری برگزار می شود

امتحانات ورودی‌ مدارس علمیه کرمانشاه غیرحضوری برگزار می شود
کرمانشاه - حجت الاسلام صلاحی گفت: امتحانات ورودی‌های جدید مدارس علمیه کرمانشاه به علت شرایط کرونایی و حفظ پروتکل های بهداشتی به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

حجت الاسلام حسین صلاحی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه اظهار داشت: امتحانات ورودی‌های جدید مدارس علمیه کرمانشاه به علت شرایط کرونایی و حفظ پروتکل های بهداشتی به صورت غیرحضوری برگزار می گردد.

معاون آموزش حوزه علمیه کرمانشاه در ادامه سخنان خود تاکید کرد: این امتحانات ورودی در دو مرحله آزمایشی و اصلی برگزار می گردد که امتحانات آزمایشی 18 تیرماه سالجاری برگزار می گردد و امتحانات ورودی اصلی نیز به 25 تیرماه موکول شده است.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: طبق آخرین آمار موجود در حدود 150 نفر در امتحانات ورودی مدارس علمیه استان کرمانشاه شرکت خواهند کرد.

معاون آموزش حوزه علمیه کرمانشاه ادامه داد: از این تعداد داوطلب حوزه های علمیه در کرمانشاه، 120 نفر به صورت عادی کار ثبت نام خود را انجام داده اند و 30 نفر دیگر نیز به صورت کمیسیونی در این امتحانات حضور خواهند داشت.

حجت الاسلام صلاحی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در حال حاضر 10 مدرسه علمیه فعال در سطح استان کرمانشاه داریم که در صورت ایجاد بسترهای لازم مدرسه علمیه شهرستان قصرشیرین نیز بازگشایی خواهد شد که در این صورت تعداد مدارس فعال ما در استان به 11 باب خواهد رسید.

معاون آموزش حوزه علمیه کرمانشاه در ادامه اظهار داشت: با پیش بینی ها و نیز کارهایی که صورت گرفته است در سال تحصیلی جدید شاهد ارتقا پایه ها و سطوح در برخی از مدارس علمیه استان کرمانشاه خواهیم بود.

حجت الاسلام صلاحی در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه دو مدرسه مطلع الفجر و سفیران در شهرستان گیلانغرب فعال هستند، خاطرنشان کرد: در صورتی که حدنصاب پذیرش مدرسه سفیران شهرستان گیلانغرب به حدنصاب موردنظر نرسد، این مدرسه به مرکز استان منتقل خواهد شد./1400/

ارسال نظرات