۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۶۸۳۸۶۳
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

صداقت رفتار و سلامت عملکرد، ارزشمندترین سرمایه برای مسؤولان کشور است

صداقت رفتار و سلامت عملکرد، ارزشمندترین سرمایه برای مسؤولان کشور است
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: ارزشمندترین سرمایه و داشته برای مسؤولان در دولت اسلامی، صداقت رفتار و سلامت عملکرد است که این دو زمینه ساز اعتماد عمومی در جامعه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز با رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور و دیگر مدیران استانی دیدار و گفتگو کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در این دیدار اظهار داشت: برای انجام هر کاری انسان باید از چندین اصول دینی و مهم پیروی کند، اصولی همانند سلامت فکر و اندیشه و دیگری صداقت در نیت و گفتار.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه بیان کرد: مدیران با داشتن این صفات برجسته اسلامی و انسانی می توانند در راه خدمت به مردم و جامعه همیشه موفق باشند و در پیشگاه خداوند متعال نیز سربلند باشند.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: همچنین سلامت ایمان و صداقت را باید از نشانه های مدیران در دولتی اسلامی همانند این انقلاب دانست که با این کار خود وفاداری شان را به آرمان های امام و شهدا نشان می دهند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بصیرت ملت ایران در انتخاب آیت الله رئیسی بعنوان رئیس جمهور دولت سیزدهم، گفت: خوشبختانه با مطالعه کارنامه آیت الله رئیسی، ایشان را فردی اهل عمل، با ایمان و پاکدست می بینیم که این امر باید برای همه الگو قرار گیرد.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه افزود: کسانی که به هر نحو ممکن مسؤولیتی بر عهده دارند در پیشگاه خداوند متعال باید پاسخگو باشند و همین مسؤولیتی کار را برای آنان سخت کرده است و اگر مدیری نتواند که در انجام مسؤولیت خود موفق شود و زمینه مشکلات امت اسلام را بیشتر نماید فرصت بهشتی خود را عملا از دست داده است.

آیت الله علما اظهار داشت: بزرگترین و ارزشمندترین سرمایه و داشته برای مسؤولان در دولت اسلامی، صداقت رفتار و سلامت عملکرد است که این دو زمینه ساز اعتماد عمومی در جامعه می شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: بنابراین بهترین الگو برای رفتار اسلامی و دینی، رفتار و منش رهبر معظم انقلاب اسلامی است، مسؤولان می توانند با تاسی به سیره امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی راه خود را برای خدمت واقعی به ملت ایران پیدا کنند./1400/

ارسال نظرات