۱۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۶۸۳۷۷۸
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

زندگی آزادانه تروریست‌ها در کشورهای غربی با حقوق بشر در تضاد است

زندگی آزادانه تروریست‌ها در کشورهای غربی با حقوق بشر در تضاد است
کرمانشاه - آیت الله علما گفت: زندگی آزادانه تروریست ها در کشورهای اروپایی و آمریکایی نشان دهنده ادعای دروغین این دولت ها در حمایت از حقوق بشر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت: برای داشتن یک زندگی اسلامی، درست و سالم بهترین کار داشتن تقوا به معنای واقعی و عملی است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: با این وجود به عینه می بینیم که دول غربی و استکباری که خود را مدعیان و بانیان حقوق بشر در دنیا معرفی می کنند، عملا هم حامی و هم پناه دهنده جنایتکاران هستند که این خود تناقض گویی این کشورها را ثابت می کند.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: آمریکایی ها از ابتدای انقلاب اسلامی به کرار عملیات تروریستی و جنایتکارانه ای علیه ملت ایران انجام داده اند که نمونه های بارزی از آن را می توان به انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در سال 60 و شهادت بسیاری از نخبگان و بزرگان کشور اشاره کرد.

وی تصرح کرد: همچنین در سال 67 هواپیمای مسافربری ایرباس ایران بدون هیچ گناهی توسط ناو آمریکایی«وینسنس» مورد اصابت موشک قرار گرفت که در این جنایت بشری بسیاری از مردان، زنان و کودکان بی گناه به شهادت رسیدند ولی با کمال گستاخی همه دیدیم که رئیس جمهور وقت آمریکا بابت این جنایت به کاپیتان ناو مذکور نشان لیاقت و شجاعت داد!!.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با رئیس قوه قضائیه اشاره کرد و گفت: کسانی که دستشان به خون شهیدانی همانند آیت الله بهشتی و دیگر فرزندان این انقلاب آغشته شد، امروز در کشورهای غربی که مدعی حقوق بشر هستند به صورت آزادانه زندگی می کنند که این نمونه بارز حمایت از تروریست توسط این دولت هاست.

آیت الله علما در ادامه ضمن تبریک انتصار حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به عنوان رئیس جدید قوه قضائیه، بیان کرد: حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای سابقه ای طولانی و نیک در کارنامه کاری خود دارد بی شک می تواند همانند آیت الله رئیسی منشا تحولات مثبتی در قوه قضائیه شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: براساس فرمایشات رهبری آیت‌الله رئیسی در رأس قوه قضائیه یک حرکت جهادی را آغاز کرد که در دوران مدیریت وی مردم امیدوار شدند و اعتماد مردم به دستگاه قضا جلب شد که فعالیت جهادی وی باید مورد توجه رئیس جدید باشد، بنابراین همه ما انتظار داریم که حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای راه آیت الله رئیسی در قوه قضائیه را دنبال کند.

امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: مدیری که در انجام کارهای خود همواره نگاه جهادی و انقلابی دارد در افکار و انظار ملت ایران فرد و مدیری قابل اعتماد است، بنابراین در این برهه زمانی یکی از ضروریات نظام به کار گماردن افراد انقلابی و جهادی در مناصب دولتی و حساس است./1400/

ارسال نظرات