۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۶۸۴۰۱۴
امام جمعه شهرستان کنگاور:

دولت رسما بازار مسکن را به حال خود رها کرده است

دولت رسما بازار مسکن را به حال خود رها کرده است
کرمانشاه - حجت الاسلام لروند گفت: دولت رسما بازار مسکن را به حال خود رها کرده است و براساس گزارش های رسیده امسال را شاید بتوان بدترین و سخترین سال برای مستاجران نامید.

حجت الاسلام علی محمد لروند در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه عنوان کرد: یکی از مهمترین و اصلی ترین ویژگی های جامعه اسلامی باید قدرت اقتصادی و صنعتی آن باشد، زیرا با داشتن قدرت اقتصادی می توان بسیاری از توطئه های دشمنان را خنثی کرد.

امام جمعه شهرستان کنگاور با انتقاد از وضعیت نامساعد بازار در سالهای اخیر گفت: متاسفانه در سال های اخیر عملا نظارت بر بازار و نیز نظارت بر پروسه «از تولید به مصرف» به دست فراموشی سپرده شده و همین عامل باعث جولان بی باکانه دلالان در بازار شده است.

این استاد حوزه علمیه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: باید اذعان کرد که دولت رسما بازار مسکن را به حال خود رها کرده است و براساس گزارش های رسیده امسال را شاید بتوان بدترین و سخترین سال برای مستاجران نامید.

حجت الاسلام لروند با اشاره به اینکه ملت ایران، مردمانی نجیب و کم توقع هستند، عنوان کرد: هرگونه خدمت به این ملت که از روی صداقت و دلسوزی باشد، بی شک اجری بسیار بزرگ در نزد خداوند متعال دارد. ملت ایران همواره در 4 دهه اخیر پای این نظام و انقلاب ایستاده اند، لذا سزاوار بهترین ها هستند.

امام جمعه شهرستان کنگاور در ادامه بیان داشت: مسؤولان و مدیرانی که صاحب پست و منصب هستند در قبال غالب جامعه مسؤول هستند و خدایی ناکرده هرگونه کوتاهی در خدمت به این ملت هم در این دنیا و هم در آخرت برای آنان تبعات بسیار ناخوشایندی به دنبال دارد.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه روی کار آمدن دولت انقلابی و جهادی آیت الله رئیسی امیدی دوباره را در جامعه زنده کرد، گفت: با روی کار آمدن دولت سیزدهم بسیاری از ناامیدی ها و یاس ها دوباره به امید و سرزندگی تبدیل شد، بنابراین همه امیدواریم که این دولت بتواند مشکلاتی که در چند سال اخیر کمر بسیاری از اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه را خم کرده است دوباره احیا کند.

حجت الاسلام لروند با اشاره به اینکه نگاه دولت سیزدهم به استانهای مرزی و دور از مرکز باید نگاهی جامع و از روی علم و تخصص باشد، افزود: استان هایی همانند کرمانشاه، کردستان و... با توجه به موقعیت مرزی با کشورهای همسایه از ظرفیت های بسیار بالای اقتصادی برخوردارند که این یک امتیاز بزرگ برای کشور و ورود سرمایه گذاران است.

امام جمعه شهرستان کنگاور خاطرنشان کرد: شایسته است که تیم اقتصادی دولت آیت الله رئیسی نسبت به ایجاد زیرساخت های اقتصادی در استان های مرزی کشور کارهای بیشتر و البته تخصصی انجام دهد./1400/

ارسال نظرات