۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۶۸۴۰۲۸

آغاز ثبت نام از فعالان رسانه ای و فضای مجازی طلاب خواهر و برادر

آغاز ثبت نام از فعالان رسانه ای و فضای مجازی طلاب خواهر و برادر
مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه، جهت ساماندهی و صدور مجوز برای فعالیت در رسانه و فضای مجازی از طلاب خواهر و برادر علاقمند ثبت نام می کند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه، جهت ساماندهی و صدور مجوز برای فعالیت در رسانه و فضای مجازی، از طلاب خواهر و برادر علاقمند ثبت نام می کند.

مدیران کانال، پیج، گروه یا صفحه‌ی فعال و اثرگذار در فضای مجازی، تولیدکنندگان محتوای رسانه‌ای، اساتید رسانه و فضای مجازی، ارزیابان تولیدات رسانه و فضای مجازی، فعالان رصد و پایش فضای مجازی، محققان و پژوهشگران صاحب آثار «کتاب، پایان‌نامه، مقاله، سرمقاله و … در موضوع فضای مجازی» می توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

از امتیازات ثبت‌نام و گرفتن مجوز از مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه ویژه فعالان متخصص در رسانه و فضای مجازی می توان به ارائه معرفی‌نامه به سازمان‌ها و نهادها، امکان همکاری به عنوان نماینده استانی، رایزنی با سازمان‌ها و نهادها در سطح کشور جهت واگذاری فعالیت‌های پروژه‌ای مرتبط به فعالان متخصص با پرداخت حق‌الزحمه مناسب، زمینه‌سازی عضویت فعالان، در تشکل‌ها، بهره‌مندی از محتواهای تولید شده و ظرفیت انتشار حوزه‌های علمیه و حمایت‌های مادی و معنوی مستمر و موردی از طرح‌ها و تولیدات رسانه‌ای و مجازی اشاره کرد.

لازم به ذکر است علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک www.hrasad.ir مراجعه کنند.

ارسال نظرات