۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴
کد خبر: ۶۸۴۱۰۷
آیت الله مهدوی:

مواضع دقیق رهبر انقلاب برخاسته از خدا باوری ایشان است

مواضع دقیق رهبر انقلاب برخاسته از خدا باوری ایشان است
اصفهان - نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: رهبر معظم انقلاب موضع گیری‌هایی دارند که برخاسته از خدا باوری ایشان است و همین مسأله باعث دقت مواضع ایشان شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری، بعد از ظهر امروز در مدرسه علمیه ملاعبدالله اصفهان، در مراکز جاسوسی هزاران نفر برنامه ریزی و تصمیم گیری برای حمله آمریکا به عراق داشتند، گفت: رهبر معظم انقلاب به اینها گفتند که این کار شما اشتباه است و امروز پس از سالها آمریکایی‌ها فهمیده‌اند چه اشتباهی مرتکب شدند.

وی در ادامه افزود: یک نفر مانند رهبر معظم انقلاب از اینهمه سازمان و افراد مختلف بیشتر می‌داند و این نشانه ارتباطات الهی ایشان است، دنیا می گفت عین الأسد را نباید ایران بزند و آمریکا هم تهدید جدی می‌کرد در این خصوص، اما کشور ما پایگاه آمریکا را به دستور رهبر معظم انقلاب هدف قرار دادند و شاهد بودیم که آمریکا جرأت مقابله نداشت و تصمیم درستی از سوی رهبر معظم انقلاب اخذ شد.

آیت الله مهدوی با بیان اینکه اگر پایگاه نظامی آمریکا را پس از شهادت سردار سلیمانی هدف قرار نداده بودیم، آنها بازهم به ما حمله می‌کردند، اظهار کرد: رهبری به صراحت و به درستی فرمودند دوران بزن دررو تمام شده است، شاهد هستیم پایگاه‌های نظامی آمریکا مدام مورد حمله قرار می‌گیرد و جایی برای آمریکا در منطقه وجود ندارد که امنیت داشته باشند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: این رویکرد رهبر معظم انقلاب برخاسته از این است که ایشان خدا را باور کرده‌اند و این خدا باوری قطعیت به دنبال دارد، موضوع دیگر این است که کسی که خدا را باور کرده باشد باطن امور حکیمانه را می‌بیند و می‌داند.

وی خاطرنشان کرد: کسی که به خدا باوری رسیده باشد از عبرت‌ها درس می‌گیرد، پرداخت نکردن قبوض و مالیات خلاف و اشتباه است، کسی نمی‌تواند بگوید چون خمس داده است نباید مالیات بدهد، بلکه ابتدا باید مالیات را پرداخت کند اگر چیزی ماند برای خمس در نظر بگیرد، اداره مالیات هم نباید ظلم کرده و یا بیش از حد قانونی مالیات بگیرد.

آیت الله مهدوی با اشاره به اینکه کسی که مشتری خود را فریب می دهد خودش را فریب داده است، اظهار کرد: وارد شدن مال حرام به زندگی انسان مشکلات بسیاری را به دنبال خواهد داشت، کسی که از حکمت‌ها و عبرت‌ها درس بگیرد و یا از روش پیشینیان درس بگیرد در زندگی خود موفق خواهد بود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری صداقت را لازمه فعالیت‌های انسان در زندگی عنوان کرد و گفت: انسانی که اهل راستی نباشد نظم جهان را برهم می‌زند، جهان همیشه بر مبنای راستی و صداقت است همانطور که شاهد هستیم همه چیز در آفرینش با دقت و برروی نظم پیش می‌رود، کسی که اهل خدعه و نیرنگ باشد نظم جهان را برهم زده است و در نهایت خود او از این کار آسیب خواهد دید.

وی صداقت را شرط همه فعالیت‌های انسان برشمرد و تصریح کرد: باید از خداوند برای انجام صادقانه امور طلب یاری کنیم، کسی که یقین داشته باشد اهل درک تجربیات گذشته است و از آنها درس خواهد گرفت و دچار اشتباهاتی که گذشتگان مرتکب شده‌اند نخواهد شد، بنابر روایات تجربه علمی است که برای انسان بسیار منفعت دارد و از آن می‌توان به خوبی استفاده کرد./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
معنوی
Iran, Islamic Republic of
۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
ظاهراپاراگراف اول متن خبر (با اشاره به اینکه) کم دارد.
ظهر امروز در مدرسه علمیه ملاعبدالله اصفهان (با اشاره به اینکه)در مراکز جاسوسی هزاران نفر...
0
0