۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۲
کد خبر: ۶۸۴۲۲۴

بیانیه محکومیت توهین به علامه مصباح یزدی + لینک امضاء

بیانیه محکومیت توهین  به علامه مصباح یزدی +  لینک امضاء
تشکل طلبگی قیام با صدور بیانیه­ ای توهین آقای حسین قدیانی به علامه مصباح یزدی را محکوم کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، تشکل طلبگی قیام با صدور بیانیه­ ای توهین آقای حسین قدیانی به آیت الله علامه مصباح یزدی را محکوم کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

حضرت آیت الله علامه مصباح یزدی(ره) از ابتدای شروع مبارزات نهضت امام خمینی کبیر(ره) تا پایان عمر با برکت خویش همواره چون خورشیدی درخشان روشنگر مسیر انقلابیون اصیل و پاسدار کیان مبانی و معارف اسلام ناب و مرزهای ایدئولوژیک و گفتمان انقلاب اسلامی بوده و شاگردان انقلابی بسیاری تقدیم انقلاب و کشور کرده است. کارنامه علامه مصباح(ره) در مبارزه عملی و نظری با جریان‌های غیر انقلابی و خصوصاً التقاطی چنان روشن و برجسته است که همواره مغوب دشمنان خارجی و منافقین داخلی بوده و می‌باشد.

نوشته‌ای از آقای حسین قدیانی آن هم با ادبیاتی بسیار سخیف خطاب به مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در صفحات مجازی ایشان منتشر شده است که سرشار از توهین و تهمت به آیت الله مصباح یزدی(ره)، اندیشه‌ها، شاگردان و مجموعه‌های نزدیک به ایشان می‌باشد. ما امضاء کنندگان این بیانیه ضمن محکوم کردن این اقدام هتاکانه از مسئولین مربوطه خواهشمندیم نسبت به این مسئله رسیدگی‌ها و برخورد متناسب قانونی را داشته باشند تا زین پس شاهد توهین و هتک حرمت‌ به ساحت علمای مجاهد اسلام نباشیم.

سنگ بدگوهر اگر کاسه زرین شکند

قیمت سنگ نیفزاید و زر کم نشود

گفتنی است، علاقه مندان برای امضای بیانیه­ محکومیت توهین آقای حسین قدیانی به آیت الله علامه مصباح یزدی از اینجا اقدام کنند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
سید محمد صادق تقوی
Iran, Islamic Republic of
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
توهین به این الله مصباح نشانه جهل مرکب توهین کننده است
1
0
عادل
Iran, Islamic Republic of
۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۲
مصباح قلب ها
1
0