۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۶۸۴۳۰۳
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه الیگودرز:

تحقق سبک زندگی لازمه رسیدن به تمدن نوین اسلامی است

تحقق سبک زندگی لازمه رسیدن به تمدن نوین اسلامی است
لرستان - حجت الاسلام لرستانی با تأکید بر ضرورت نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی در جامعه گفت: سبک زندگی از ضرورت‌های اساسی برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام علی لرستانی، ظهر امروز در جلسه عقیدتی در جممع کارکنان سپاه الیگودرز گفت: یکی از ضرورت‌های اساسی برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی تحقق سبک زندگی اسلامی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه الیگودرز با بیان اینکه سبک زندگی با انتخاب الگوی جامع و حامل فضائل اخلاقی تحقق پیدا می کند، افزود: تحقق سبک زندگی به معنای پایبندی به اخلاقیات ومبانی اسلامی در زندگی است.

وی با تأکید بر اینکه در ظاهر و باطن باید بر اساس معیارهای سبک زندگی اسلامی حرکت کنیم، افزود: منظور از سبک زندگی دینی بهترین روش برای رسیدن به آخرت و عاقبت بخیری است.

حجت الاسلام لرستانی بیان داشت: از رسالت‌های حاکمیت دینی و مأموریت‌های دولت اسلامی، ایجاد زمینه جامعه اسلامی با پیاده‌سازی مبانی، اصول و موازین دینی در قالب سبک زندگی مردم است.

وی یادآور شد: پیامبر اسلام (ص) با سیاست‌ها و راهبردها، توانست جامعه جاهلی را متحول و سبک زندگی مردم را در محدوده مکتب اسلام ساماندهی کنند.

آشنا سازی مردم با آموزه های دینی و قرآنی روشی کاربرد برای ترویج سبک زندگی اسلامی است

مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه الیگودرز تأکید کرد: بهترین راه برای ترویج اصول سبک زندگی اسلامی، آشنا کردن مردم با آموزه های دینی و قرآنی به صورت کاربردی است.

وی با تأکید بر اینکه در زندگی با تسلیم خداوند باشیم ایمان به یگانگی، عدالت، عزت، و حکمت خدا را تقویت کنیم، تصریح کرد: لازمه این مهم تسلیم بودن در برابر خداوند در زندگی پذیرش اسلام است، باید در جهت تقویت راه های کسب رحمت خداوند در زندگی تلاش کنیم./9451/

 

 

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات