۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۶۸۴۴۶۸

پیام تبریک آیت الله محمدی عراقی برای دستیابی بنیاد برکت به تولید واکسن داخلی کرونا

پیام تبریک آیت الله محمدی عراقی برای دستیابی بنیاد برکت به تولید واکسن داخلی کرونا
آیت الله محمود محمدی عراقی در پیامی به ریاست محترم ستاد اجرایی فرمان امام(ره) دستیابی به تولید واکسن داخلی کرونا را تبریک گفت.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله محمود محمدی عراقی مسؤول دفتر مقام معظم رهبری در قم در پیامی به دکتر مخبر ریاست محترم ستاد اجرایی فرمان امام(ره) دستیابی به تولید واکسن داخلی کرونا را تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر مخبر

ریاست محترم ستاد اجرائی فرمان امام (ره)

 با سلام و احترام

خداوند منّان را شاکریم که بحمد الله در دهة مبارک کرامت و عید میلاد فرخنده ولی نعمتمان امام مهربانیها حضرت علی ابن موسی الرضا ( علیه الاف التحیه و الثناء) و جشن پیروزی حماسه ملی ملّت ایران، خبر مسرّت بخش به نتیجه رسیدن تلاشهای شبانه روزی 18 ماههً جنابعالی و همه همکارانتان به برکت بنیاد مبارک برکت و به یمن استفاده از رهنمودی مقام معظم رهبری مد ظله العالی در بکارگیری جوانان نخبه و اندیشمند موجب خشنودی و رضایتمندی و امیدواری همگان و سبب سربلندی و افتخار کشور، در جهان گردید.

امیدواریم با استفاده از این تجربه موفّق، در همه عرصه های دیگر دولت و ملّت و همه نخبگان ما با امید بخداوند و تکیه بر توانائی و ظرفیت عظیم کشور بستر پیشرفت همه جانبه کشور و قطع وابستگی به بیگانگان و تحقّق آرمانهای بلند امام و انقلاب را فراهم آورند اینجانب به سهم خود از تلاشها و پی گیری ها و اقدامات موثر شما و همه همکارانتان سپاسگزارم.

محمود محمدی عراقی

ارسال نظرات