۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۶۸۴۷۷۴
نماینده ولی فقیه در مازندران:

کشف گور دسته جمعی در کانادا مدعیان حقوق بشر را رسوا کرد

کشف گور دسته جمعی در کانادا مدعیان حقوق بشر را رسوا کرد
مازندران - امام جمعه ساری با اشاره به اینکه کشف گور دسته جمعی در کانادا مدعیان حقوق بشر را رسوا کرد، گفت: باید این کشورهای ظالم را به دنیا معرفی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با اشاره به هفته بهزیستی بر ضرورت کمک و توجه بیشتر مردم و خیران به نهادهای حمایتی نظیر بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) شد.

وی در ادامه سخنان خود به 26 تیر ماه سالروز تأسیس شورای نگهبان اشاره کرد و با بیان این که این نهاد انقلابی، جزء خادمان گمنام نظام اسلامی هستند، افزود: دشمن از همه توان خود برای تضعیف این نهاد انقلابی استفاده کرد، اما شکست خورده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران، شورای نگهبان را دژ مستحکمی در برابر افراد منحرف و بی صلاحیت معرفی کرد و گفت: شورای نگهبان نمی گذارد افرادی که صلاحیت ندارند وارد بدنه نظام بشوند.

امام جمعه ساری با تأکید براین که شورای نگهبان یک نهاد خدمتگزار است بر ضرورت حمایت و تقویت این نهاد انقلابی تأکید کرد و افزود: امام راحل و مقام معظم رهبری همواره مدافع از نهاد مؤثر بوده و هستند.

وی در ادامه سخنان خود همچنین به در پیش بودن دهه امامت و ولایت اشاره کرد و با تأکید براین که باید جریان غدیر را جدی بگیریم و برای بزرگداشت و ترویج آن از همه ظرفیت ها استفاده کنیم، گفت: برنامه های فرهنگی و تربیتی در مسأله غدیر باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با تأکید بر این که باید فرهنگ غدیر، اهل بیت(ع) و ولایت را در خانواده ها نشر و گسترش دهیم، ادامه داد: امروز توجه به الگوی غدیر و اهل بیت(ع) در زندگی از اهمیت بالایی برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از با اشاره به اهانت برخی افراد و جریان ها به جایگاه والای علامه مصباح یزدی(ره)، افزود: متأسفانه برخی ها با نیش قلم و بیان به این چهره دلسوز، فرهیخته، خدمت گذار و سردار حوزه قلم، اندیشه و دفاع از معرفت دینی اهانت می کنند.

امام جمعه ساری با بیان این که چنین چهره هایی نباید گمنام باقی بمانند، گفت: نباید اجازه دهیم برخی ها به این مظلومان، خادمان راستین و صادق توهین کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به کشف گورهای دسته جمعی کودکان در کانادا در ماه های اخیر اشاره کرد و افزود: کانادا که سردمدار تعارض و تقابل با جمهوری اسلامی است این گونه در برابر افکار عمومی جهان رسوا شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران، این رویداد غم انگیز را نقض آشکار حقوق بشر در کشور مدعی دفاع از حقوق بشر دانست و خاطرنشان کرد: کشورهایی نظیر کانادا که خود را مدافع حقوق بشر معرفی می کنند هم کشور خودشان و همچنین در سایر کشورها به ویژه منطقه جنایت های بسیاری را مرتکب شده اند؛ اما چون امپراطوری رسانه ای را در اختیار دارند خودشان را توجیه می کنند و باید این کشورهای ظالم را به دنیا معرفی کنیم./950/

ارسال نظرات