۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱
کد خبر: ۶۸۴۸۷۹
نماینده ولی فقیه در مازندران:

مسببان اصلی وضعیت امروز کشور باید مجازات شوند

مسببان اصلی وضعیت امروز کشور باید مجازات شوند
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی بر ضرورت پاسخگویی مسؤولان به مردم تأکید کرد و گفت: مسببان اصلی ایجاد ناراحتی و نارضایتی در مردم باید مجازات شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات 28 خرداد امسال، گفت: نتیجه انتخابات ریاست جمهوری موجب ایجاد یک اعتماد عمومی در میان مردم شد.

وی مردم را برنده اصلی انتخابات دانست و با بیان این که حضور و مشارکت بالای مردم پشتوانه نظام اسلامی است، افزود: دشمنان سعی کردند با تشکیل اعتلاف های شیطانی و خبیث در فضای مجازی و حقیقی مردم را برای حضور در انتخابات منصرف کنند که شکست خوردند.

امام جمعه ساری حضور اقشار مختلف به ویژه طبقات ضعیف و مستضعف جامعه در پای صندوق های رأی را دلگرم کننده دانست و گفت: امروز مسؤولان ما وظیفه سنگینی در برابر این قشر همیشه در صحنه دارند و باید در جهت خدمت به این قشر از همه ظرفیت ها استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران قشر مستضعف جامعه را پایگاه اصلی انقلاب، دفاع مقدس و دفاع از حرم معرفی کرد و با بیان این که طبقات محروم و مستضعف جامعه در همه صحنه ها و عرصه های انقلاب حضور چشمگیری داشتند، ادامه داد: نباید کاری کنیم که این قشر با انتخابات قهر کنند چون صاحبان اصلی انقلاب این بخش از جامعه هستند.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی در بخش دیگری از سخنان خود به وظایف مهم شورای نگهبان در تأیید و یا رد صلاحیت افراد در انتخابات اشاره کرد و گفت: لابی گری های نادرست و نابجا برای کسانی که استعلام های آنها منفی است در کنار مسائل ملی، ناهماهنگی نظارت و اجرا و همچنین ضعف مهارت و آموزش، آسیبی جدی است.

وی با بیان این که متأسفانه امروز کسانی که موجب ناراحتی و نارضایتی توده مردم شدند باید پاسخگو باشند، افزود: باید مسببان اصلی این جریان مورد مجازات قرار گیرند، چون عامل به وجود آمدن نابسامانی های امروز کشور این افراد هستند.

امام جمعه ساری با اشاره به این که کار شورای نگهبان سخت و جهادی است، بیان داشت: این نهاد انقلابی همواره با فشارها و هجمه های گسترده مواجه بوده و باید دانست استقامت در برابر کسانی که مقابل این خط صحیح تشخیص ایستاده اند بسیار مهم است.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: کسانی که در شورای نگهبان فعالیت می کنند باید پیامدها، ترکش ها و توهین را به جان بخرند و در موضع حق خود ایستادگی کنند.

وی با تأکید بر این که شورای نگهبان باید با صلابت، درایت، اخلاص و تأسی به آرمان های شهدا به وظیفه خطیر خود عمل کند، تصریح کرد: فساد و سیاسی کاری در شورای نگهبان و نظارت باید صفر باشد./950/

ارسال نظرات