۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۶۸۴۹۸۹

مسابقه کتابخوانی «سبک زندگی علوی» همراه با اهدای جوایز نفیس

مسابقه کتابخوانی «سبک زندگی علوی» همراه با اهدای جوایز نفیس
مدیر مؤسسه صراط مستقیم از برگزاری مسابقه کتابخوانی «سبک زندگی علوی» همراه با اهدای جوایز نفیس همزمان با ایام عید سعید غدیر خبر داد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمود تحریری «مدیر مؤسسه صراط مستقیم» در گفت و گویی با اعلام این خبر اظهار داشت: مؤسسه صراط مستقیم (دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله تحریری) به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر و با هدف تبیین و تبلیغ سبک زندگی علوی و نشر معارف امیرالمؤمنين(ع)، مسابقه «سبک زندگی علوی» را برگزار می‌نماید.

وی ضمن بیان معرفی منبع مسابقه مذکور افزود: منبع این مسابقه، کتاب «شرح حدیث اربعمائه» اثر آیت الله محمدباقر تحریری است.

وی درباره اثر مذکور گفت: راوی حدیث «اربعمائه» امام صادق (ع) است که از جد بزرگوار خود امیرالمؤمنین(ع) نقل می کند که ایشان در یک مجلس ۴۰۰ مطلب از مصالح مسلمین را برای اصحاب خود بازگو نمود؛ در میان این ۴۰۰ فراز از حدیث شریف، مطالب طبی، فقهی، اعتقادی، اخلاقی و معرفتی وجود دارد، و حتی بعضاً با اشاره به آیات قرآنی، در واقع به نوعی گریزهای تفسیر قرآن نیز در آن یافت می شود.

مدیر مؤسسه صراط مستقیم با اعلام زمان شرکت در این مسابقه گفت: سؤالات مسابقه در روز عید غدیر در سایت صراط مستقیم به نشانی اینترنتی http://seratemostaghim.ir/ منتشر می‌شود و علاقه مندان به شرکت در این مسابقه تا روز عید مباهله فرصت دارند که به سؤالات پاسخ دهند.

وی درباره تهیه این اثر یادآور شد: شرکت کنندگان در این مسابقه می توانند با مراجعه به سایت مذکور و یا نشانی اینترنتی https://ppng.ir/d/uMeo ، مجلد اول از کتاب «أربعمائة» را با ۳۵٪ تخفیف و ارسال رایگان تهیه کنند.

حجت الاسلام تحریری با بیان این که قرعه کشی این مسابقه در روز عید مباهله انجام می‌شود، ابراز داشت: به قید قرعه به ۱۱۰ نفر از برندگان جوایز نفیسی اهدا خواهد شد که از آن جمله می توان به قطعه فرش حرم امام حسین(ع)، کاشی حرم امام علی(ع) و جایزه ٢٠٠ هزار تومانی اشاره کرد.

مسابقه کتابخوانی «سبک زندگی علوی» همراه با اهدای جوایز نفیس

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محمد سید شریفیان
United States
۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵
زحمت کشیدن واقعا دستشون درد نکنه
0
0