۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۶۸۴۹۹۱
معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان خبر داد؛

ارسال 458 اثر پژوهشی به دبیرخانه جشنواره علامه حلی لرستان

ارسال 458 اثر پژوهشی به دبیرخانه جشنواره علامه حلی لرستان
لرستان- حجت الاسلام پنام گفت: 458 اثر پژوهشی به دبیرخانه چهارمین جشنواره علامه حلی استان ارسال شده است که از این تعداد 63 اثر برگزیده اعلام شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام کامران پنام، ظهر امروز در اختتامیه چهارمین جشنواره استانی علامه حلی در لرستان گفت: تشویق و ترغیب استعدادهای برتر پژوهشی طلاب جوان از اهداف برگزاری جشنواره پژوهشی است.

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان افزود: 458 اثر پژوهشی از مدارس علمیه خواهران و برادران استان به دبیرخانه جشنواره در قالب کتاب، مقاله و پایان نامه ارسال شده اند.

وی با اشاره به ارزیابی آثار پژوهشی طلاب در سه مرحله اجمالی، تفصیلی اول و تفصیلی دوم توسط هفت ارزیاب، خاطرنشان کرد: 63 اثر به عنوان برگزیده انتخاب شده و یک از آثار پژوهشی طلاب حوزه علمیه خواهران در مرحله کشوری مقام دوم را کسب کرده است.

حجت الاسلام پنام عنوان کرد: برای برقراری عدالت در ارزیابی آثار پژوهشی طلاب، آثار پژوهشی ارسال طلاب از پایه یک تا سه در یک سطح، سه تا پنج و پنج به بالا هر کدام در یک سطح قرار گرفته اند.

وی به وجود استعدادهای نهفته پژوهشی در حوزه علمیه لرستان اشاره کرد و گفت: برای شکوفایی و رشد این استعدادها باید زمینه لازم فراهم، نقاط ضعف برطرف و نقاط قوت تقویت شود.

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان خاطرنشان کرد: می طلبد که در مدارس علمیه برادران استان معاونت پژوهش راه اندازی شود و برای ارتقای فعالیت های علمی و پژوهشی حوزه علمیه لرستان از تفکر پژوهشی طلاب جوان بهره مند شد./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
United States
۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
رشد قابل قبولیه
درود
0
0