۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۶۸۵۰۷۷
به مناسبت عید غدیر؛

مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی «غدیر» برگزار می شود

مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی «غدیر» برگزار می شود
اصفهان ـ ربانی با اشاره به برگزاری پویش نذر کتاب در سطح کشور، گفت: مسابقه کتابخوانی غدیر با محوریت کتاب «بچه ای که نمی‌خواست آدم باشد» برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، به نقل از روابط عمومی نشر مهرستان، مهدی ربانی مدیر روابط عمومی نشر مهرستان با بیان اینکه با نزدیک شدن به ایام مبارک غدیر،مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی غدیر با محوریت کتاب «بچه‌ای که نمی‌خواست آدم باشد» با همکاری مرکز رسانه‌ای شیرازه در حال برگزاری است، گفت: این مسابقه که از 20 تیرماه آغاز شده است تا 20 مرداد ادامه خواهد داشت.

ربانی در ادامه افزود: این مسابقه همراه با 300 میلیون ریال جوایز نقدی است، هم‌چنین این مسابقه با پویش کشوری طرح «نذر کتاب» همراه است که با مشارکت خیرین این کتاب در مناطق کم برخوردار اهدا و توزیع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: شخصیت اصلی این داستان شتری است به نام «بچه» که عاشق خاطره‌ جمع‌کردن است؛ اما دوستش «آدی» فقط دنبال بازیگوشی است. «بچه» لابه‌لای خاطراتش از مرد مهربان و قصه غدیر سخن می‌گوید.

ربانی در پایان اظهار کرد: شیوه‌نامه و نحوه شرکت در مسابقه داخل کتاب ذکر شده است. علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند عدد ۵ را به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۵۴۶۰ ارسال یا به کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور مراجعه کنند، همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در طرح نذر کتاب به نشانی اینترنتی Www.mehrestan.com مراجعه یا با شماره های 09370012900 و 03132368755 تماس حاصل فرمایند./1304/د101/

 

مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی بچه ای که نمیخواست آدم باشد

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات