۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۰
کد خبر: ۶۸۵۴۴۹
نماینده ولی فقیه در لرستان تأکید کرد؛

ضرورت حضور پررنگ روحانیت در عرصه های فرهنگی / مشکلات معیشتی طلاب برطرف شود

ضرورت حضور پررنگ روحانیت در عرصه های فرهنگی / مشکلات معیشتی طلاب برطرف شود
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به انجام اقداماتی برای رفع مشکلات علمی، آموزشی و پژوهشی طلاب، گفت: باید برای برطرف کردن مشکلات معیشتی طلاب اقدام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، در نشست با جمعی از طلاب مدارس علمیه استان لرستان با بیان اینکه مباحث معیشتی، علمی، آموزشی و پژوهشی به برنامه‌ریزی، تفکر و اندیشه نیاز دارد، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی و مرکز مدیریت حوزه های علمیه به دنبال تحول در مباحث علمی، آموزشی و پژوهشی طلاب هستند و همچنین با اضافه کردن اساتید به دنبال رفع کمبود مدارس علمیه هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: طلبه‌هایی که در نظر دارند در آینده مفید باشند نمی‌شود در سطح ۲ و ۳ بمانند بلکه باید برای رسیدن به اهداف تلاش کنند از سویی مشکلات بیمه‌ای و ... طلبه‌ها باید حل شود و همه ما موظف هستیم در باب مسائل معیشتی طلبه‌ها اقدام کنیم.

حضور روحانیت در انجام فعالیت های فرهنگی پر رنگ شود

وی با اشاره به حضور فرهنگی روحانیت در استان لرستان عنوان کرد: حضور روحانیت در مساجد، هیأت‌ها و محافل مذهبی باید پررنگ تر باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به مشکلات استان لرستان تصریح کرد: مشکلات و نیازهای استان لرستان را از اکنون روی میز رئیس جمهور آینده گذاشته‌ایم تا سند پیشران توسعه استان از جهت اقتصادی و اجتماعی تدوین شود.

وی خاطرنشان کرد: روحانیت در استان پرچمدار فضیلت هستند و در همین راستا باید جهت رفع مشکلات مردم جلو دار باشند و مشکلات مردم را مطالبه کنند.

امام جمعه خرم آباد اظهار داشت: همه ما باید به رئیس جمهور آینده کمک کنیم و چنانچه در این میان افرادی خودشان را جا زدند و مسؤولیتی به عهده گرفتند ولی قصد خدمتگذاری به مردم نداشتند از مسیر قانونی نباید اجازه بدهیم وقت مردم تلف شود./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات