۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۶۸۵۵۰۷
6 مرداد ماه؛

وبینار بین المللی جشن عید غدیر برگزار می شود

وبینار بین المللی جشن عید غدیر برگزار می شود
وبینار بین المللی جشن عید غدیر خم به همت خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در بمبئی هندوستان بصورت آنلاین روز چھارشنبه 6 مرداد ماه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، با توجه به موج سوم شیوع ویروس منحوس کرونا در هند و در آستانه عید سعید غدیر خم، خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در بمبئی هندوستان با ھمکاری کانال اینترنتی شیعه نیوز نتورک SNN و شبکه ماھواره ای وین WIN و با حضور علما، شخصیت ھا و مداحان بین المللی جشن عید غدیر خم به صورت وبینار و آن لائن در فضای مجازی، روز چھارشنبه 6 مرداد ماه، ساعت 2 بعد از ظهر بوقت محلی هندوستان، برگزار می کند.

برپایی نمایشگاه سه بعدی مجازی از سوی خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در بمبئی هندوستان ازدیگر برنامه ھای این مراسم جشن است.

آشوری رایزن فرهنگی و مسئول خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در بمبئی هندوستان ضمن عرض تبریک بمناسبت فرا رسیدن عید بزرگ غدیر خم، گفت: هندوستان پس از کشور عزیزمان دومین کشور پرجمعیت شیعیان در جهان محسوب می گردد و به همین منظور خانه فرهنگ جمهوری اسلامی در بمبئی برنامه هایی را برای برگزاری این جشن در فضای مجازی تدارک دیده است که از جمله آنها می توان به برگزاری وبینار جشن عید غدیر با حضور اندیشمندان متعدد از ایران و نقاط مختلف هند و با همکاری کانال اینترنتی شیعه نیوز نتورک SNN و شبکه ماھواره ای وین WIN، همچنین برپایی نمایشگاه سه بعدی عکس و تصاویر، ویژه عید غدیر خم را می توان اشاره کرد.

علاقمندان می توانند برای شرکت در وبینار و بھره مند شدن از جشن غدیر خم به آدرس: https://us02web.zoom.us/j/88515852308?pwd=SC9Ta1gzOVBNY3JCaWNnRzFCUXdnUT09 و رمز 110110 در فضای مجازی زوم مراجعه کنند./988/

وبینار جشن عید غدیر برگزار می شود

ارسال نظرات