۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۶۸۵۵۳۳

سید‌حسن نصرالله خادم افتخاری مسجد مقدس جمکران ‌می‌ شود

سید‌حسن نصرالله خادم افتخاری مسجد مقدس جمکران ‌می‌ شود
معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: سید حسن نصرالله سید جبهه مقاومت در آستانه عید غدیر در مسجد مقدس جمکران تقدیر و نشان خادمی افتخاری این مسجد مقدس به ایشان اهدا می‌شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام یاسین حسین‌آبادی با اشاره به فرازهای مهدوی خطبه غدیر رسول خدا(ص) اظهار کرد: وجود مقدس پیامبر اکرم(ص) در خطبه غدیر در ۱۸ فراز به امام زمان(عج) اشاره دارند و تصریح می‌کنند که غدیر امتداد می‌یابد و به ظهور ختم می‌شود و امام مهدی(عج) به عنوان فرزند غدیر با ظهور و استقرار حاکمیت الهی، پیام غدیر را محقق می‌کنند.

وی ادامه داد: ما بر این باور هستیم که جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت امتداد غدیر و زمینه‌ساز ظهور حضرت حجت(عج) است و جبهه مقاومت با پرچم‌داری جمهوری اسلامی، مسیر غدیر را ادامه می‌دهد.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران بیان کرد: در آستانه عید سعید غدیر به عنوان عیدالله الاکبر بنا داریم تا از سیدحسن نصرالله که نقش ویژه‌ای در پیشبرد جبهه مقاومت به عنوان امتداد غدیر دارد، تقدیر کنیم.

حسین آبادی ادامه داد: از این رو، در شامگاه سه‌شنبه ۵ مرداد هم‌زمان با برگزاری مراسم توسل به کریم کبریا از سیدحسن نصرالله با حضور نماینده ایشان تقدیر و نشان خادمی افتخاری مسجد مقدس جمکران به سید مقاومت اهدا می‌شود./۹۸۸/

منبع: تسنیم 

ارسال نظرات