۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۶۸۵۷۳۰
مسؤول اطعام غدیر کاشان تشریح کرد؛

گزارشی از روند «اطعام غدیر» در کاشان

گزارشی از روند «اطعام غدیر» در کاشان
اصفهان - مسؤول اطعام غدیر کاشان به تشریح گزارشی از روند «اطعام غدیر» در کاشان پرداخت و گفت: اطعام غدیر در شهرستان کاشان سال به سال در حال توسعه و گسترش است.
محمود طالبیان امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با تبریک عید سعید غدیر، با اشاره به اینکه عید غدیر تنها روزی است که در روایت وارده از امامان معصوم (ع) به اطعام دادن به مؤمنان سفارش شده است، گفت: با نیت سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان(عج) و با مشارکت خیرین و نیکوکاران امسال ۱۰ هزار پرس غذای گرم و ۱۰ هزار پک میوه در طرح اطعام غدیر با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی تهیه، بسته بندی و بین نیازمندان کاشان توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه برای تهیه ۱۰ هزار پرس چلوکباب نزدیک به یک تن و نیم کیلوگرم برنج طبخ شده است، افزود: برای ۱۰ هزار پرس چلوکباب و ۱۰ هزار پک میوه و شیرینی بالغ بر ۴ میلیارد ریال ازسوی خیرین این شهرستان و کمک‌های مردمی هزینه شده است.

به گفته وی خیرین کاشانی برای اطعام غدیر در کاشان علاوه بر کمک‌های غیر نقدی برنج و گوشت، از ۳۰۰ هزار ریال تا ۳۰۰ میلیون ریال کمک و حمایت کرده اند.

طالبیان از افزایش اطعام غدیر از ۳۰۰ نفر در سال ۹۱ به ۱۰ هزار نفر در سال ۱۴۰۰ خبرداد و گفت: در اطعام ۱۰ هزار نفری کاشان از خانواده ۸ نفره تا نیازمندان تحت پوشش بیش از ۳۳ خیریه اطعام می‌شوند.

به گفته وی با تبلیغات در فضای مجازی و حقیقی، رسانه‌ها و مساعدت و شراکت در ثواب اطعام غدیر، استقبال چشمگیری ازسوی خیرین کاشانی برای کمک به اطعام غدیر شده است.

مسؤول اطعام غدیر کاشان با اشاره به اینکه اطعام غدیر در شهرستان کاشان سال به سال در حال توسعه و گسترش است ابراز امیدواری کرد سنت حسنه اطعام غدیر سال به سال توسعه داشته باشد به طوری که عید غدیر در هیچ خانه‌ای غذا طبخ نشود./۱۳۰۷/ت310/
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱
کلیپ جغرافیای تاریخی غدیر

این کلیپ برای اولین بار تولید شده و با هدف نشر و گسترش فرهنگ غدیر در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.
رویداد غدیرخم دارای ابعاد گوناگونی است به همین دلیل سعی شده تا با بررسی مسیرها و موقعیت‌های جغرافیایی آن [که به ملموس شدن این سفر کمک خواهد کرد] گام به گام با کاروان پیامبر همراه شویم تا در راستای اجرای فرمان ایشان [اَلا فَلْیُبَلِّغِ الشَّاهِدُ الْغَائِبَ] قدمی هرچند کوچک برداشته باشیم.

شما نیز میتوانید با نشر و پخش کلیپ، در این راه سهیم شوید.
..... منتظر کلیپ های بعدی باشید...
https://www.aparat.com/v/SlpMg
0
0