۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۶۸۴۸۵۱
فرمانده سپاه کاشان خبر داد؛

اجرای طرح کمک‌های مؤمنانه و اطعام غدیر در دهه امامت و ولایت

اجرای طرح کمک‌های مؤمنانه و اطعام غدیر در دهه امامت و ولایت
اصفهان - سرهنگ اکبری گفت: کمک‌های مؤمنانه و اجرای طرح اطعام غدیر ازمهمترین برنامه های تدارک دیده شده برای دهه امامت و ولایت در کاشان است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سرهنگ کریم اکبری، فرمانده سپاه کاشان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با تبریک دهه ولایت و امامت، گفت: کمک‌های مؤمنانه و اجرای طرح اطعام غدیر ازمهمترین برنامه های تدارک دیده شده برای دهه امامت و ولایت در شهرستان کاشان است.

وی از تعمیر و بازسازی ۱۵ باب منزل مسکونی محرومین در شهرستان کاشان از ابتدای سال تا کنون خبرداد و افزود: در همین ارتباط یکهزار و ۵۰۰ نفرساعت نیرو‌های جهادی و بسیجی فعالیت داشته اند.

به گفته وی تعمیر و بازسازی یکصد باب منزل مسکونی محرومین و نیازمندان شهرستان کاشان تا پایان سال جاری در دستور کار قرارگرفته است.

سرهنگ اکبری همچنین از سازماندهی ۲۰۰ گروه جهادی از سوی بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان خبرداد و افزود: این گروه‌ها هم اکنون در بخش‌های مختلف از جمله عمرانی، و کشاورزی فعالیت خود را آغاز کرده اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان ادامه داد: گروه‌های جهادی و طرح هجرت دانش آموزی کاشان نیز با آغاز فصل تابستان با همکاری آموزش و پرورش کاشان کار تعمیر وسائل و تجهیرات کلاس ها، رنگ آمیزی و زیباسازی مدارس را آغاز کرده اند.

وی از احداث یکصد نیروگاه خورشیدی ۵ کیلوواتی در سال جاری با همکاری اداره برق کاشان خبرداد و افزود: هدف از احداث این تعداد نیروگاه خورشیدی در کاشان استفاده از انرژی‌های پاک و کمک به تامین برق مورد نیاز شهرستان است.

سرهنگ اکبری همچنین به اقدامات انجام شده گروه‌های جهادی کاشان درمنطقه زلزله زده سی سخت در استان کهکیلویه و بویراحمد اشاره کرد و یاد آورشد: گروه‌های جهادی کاشان به نمایندگی از مردم کاشان عملیات اجرایی یک باب منزل مسکونی را از ابتدای خرداد ماه امسال درمنطقه زلزله زده سی سخت در استان کهکیلویه و بویراحمد آغاز و تا ابتدای مهرماه امسال تحویل خواهد شد./۱۳۰۷/
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات