۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۶۵۵۱۸۸
فرمانده سپاه کاشان خبر داد؛

آغاز مرحله چهارم رزمایش کمک مومنانه با پویش نذر خون در کاشان

آغاز مرحله چهارم رزمایش کمک مومنانه با پویش نذر خون در کاشان
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان از اجرای مرحله چهارم رزمایش کمک مومنانه با پویش شهرستانی نذر خون در شهرستان کاشان خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سرهنگ کریم اکبری در نشستی گفت: با توجه به کاهش ذخائر بانک خون کشور و اعلام نیاز به یک سری گروه‌های خونی از سوی بانک خون، پویش نذر خون در سطح شهرستان کاشان آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه پویش نذر خون به همت قرارگاه‌های جهادی و خدمات اجتماعی آغاز شده است، افزود: با توجه به مشکل به وجود آمده در امر خدمات امدادی و درمانی به هموطنان کارکنان بسیج ناحیه مقاومت بسیج کاشان داوطلبانه خون خود برای هموطنان نیازمند اهدا کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان یادآور شد: این اقدام در راستای اجرای مرحله چهارم رزمایش کمک مومنانه که برنامه اهدا خون نیز از برنامه‌های اصلی آن است انجام می‌شود.

سرهنگ اکبری با اشاره به اینکه سپاه در عرصه‌های مختلف خدمت رسانی به مردم حضور فعال و مجاهدانه داشته است، اظهارداشت: این اقدام داوطلبانه گامی دیگر در راستای خدمت به همشهریان و هم وطنان نیازمند به گروه‌های خونی است.

وی ادامه داد: جذب و توزیع کمک‌های مردمی برای برنامه ریزی مرحله چهارم رزمایش کمک مومنانه از امروز آغاز شده است و درایام دهه کرامت به مرحله اجرا خواهد رسید./۱۳۰۷/د103/ف
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات