۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۶۵۱۷۱۵
با آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در کاشان؛

۷ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و خانواده‌های مبتلا به کرونا توزیع می‌شود

۷ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و خانواده‌های مبتلا به کرونا توزیع می‌شود
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان از توزیع ۷ هزار بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش همدلی، کمک مومنانه و مواسات در شهرستان کاشان خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سرهنگ دوم پاسدار کریم اکبری بعد از ظهر امروز در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه و مواسات که در مصلی بقیه الله الاعظم کاشان برگزار شد، گفت: در مرحله دوم این رزمایش که از ۱۰ ماه رمضان آغاز شده تا میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) ادامه دارد.

به گفته وی طی این مدت ۷ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان، محرومین و آسیب دیدگان از کرونا در شهرستان کاشان توزیع می‌شود.

علی اکبر مرتضایی فرماندار کاشان نیز در این مراسم گفت: امروز در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه و مواسات شاهد ایثارگری خیرین کاشان و تلاش مثال زدنی نیرو‌های داوطلبانه مردمی و بسیج در جهت اجرای فرمایش رهبرمعظم انقلاب مبنی بر کمک مومنانه و مواسات به صورت گسترده در شهرستان کاشان هستیم.

وی افزود: در مرحله دوم این رزمایش حدود ۷ هزار بسته معیشتی و هربسته با ۹ قلم اقلام معیشتی به ارزش هربسته ۲ هزار و ۵۰۰ ریال برای جامعه هدف در شهرستان کاشان تدارک دیده شده است.

حجت الاسلام سید مهدی اصل حسینی امام جمعه راوند کاشان نیز گفت: با اعلام رزمایش کمک مومنانه و مواسات از سوی رهبر معظم انقلاب مردم شهرستان کاشان با لبیک به ندای رهبری با تهیه ۷ هزار بسته معیشتی خوش درخشید.

وی افزود: با به صحنه آمدن مردم کاشان، بسیج و سپاه و ارتش در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه و مواسات در مصلی بقیه الله الاعظم کاشان باردیگر خاطرات صحنه‌های اوایل انقلاب و دفاع مقدس که مردم خودجوش برای کمک مومنانه به یکدیگر وارد صحنه می‌شدند را زنده کردند.

همچنین سرهنگ شکرالله نصیری فرمانده فرمانده گروه ۸۴۰ موشکی شهیذ کبریایی نزاجا نیز در این مراسم گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای تدابیرحکیمانه رهبر معظم انقلاب برای شرکت در رزمایش کمک مومنانه همراه با برادران بسیجی و سپاهی حضور دارد که امیداورم این اقدامات مورد رضایت خداوند قرار بگیرد.

حجت الاسلام مهدی بصیرتی رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان نیز از همکاری مردم کاشان، بسیج، سپاه، پایگاه ها، قرارگاه ها، هیئات مذهبی و مساجد که در تهیه بسته‌های معیشتی کمک و همکاری کردند تقدیر و تشکر کرد./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات