۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۶۵۰۳۹۳
در زرمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه شهرستان کاشان؛

۳۱۳ بسته معیشتی بین نیازمندان کاشان توزیع شد

۳۱۳ بسته معیشتی بین نیازمندان کاشان توزیع شد
مدیر موکب الحیدر کاشان از توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند کاشانی از سوی قرارگاه جهادی محب درب فین و موکب الحیدر کاشان خبر داد.
محمدجواد مژده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت نیمه شعبان مبنی بر مشکلات و سخت شدن شرایط زندگی برای برخی افراد جامعه به‌علت تبعات ناشی از کرونا، گفت: قرارگاه جهادی محب درب فین و موکب الحیدر کاشان فعالیت‌های وسیعی به منظور کمک به نیازمندان آغاز کرده است.

وی همچنین با اشاره به این فرمایش رهبری معظم انقلاب مبنی بر اینکه، خوب است که در ماه مبارک رمضان یک رزمایش گسترده برای مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا در جامعه شکل بگیرد، گفت: قرارگاه جهادی محب درب فین و موکب الحیدر کاشان در همین راستا با لبیک به ندای رهبری ۳۱۳ بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند کاشانی توزیع کرد.

به گفته وی این تعداد بسته معیشتی شامل برنج، کنسرو ماهی، ماکارونی، سویا، قند و چای، عرق بیدمشک، روغن، مرغ و گوشت است.

مژده ارزش ریالی هر بسته معیشتی را ۲ میلیون ریال اعلام کرد و اظهار داشت: به همراه بسته‌های معیشتی بسته‌های بهداشتی شامل ماسک، دستکش و مایع ضدعفونی کننده نیز تهیه و توزیع شد.

مدیر موکب الحیدر کاشان همچنین از توزیع ۱۵۰ بسته غذایی شامل برنج، مرغ، ماکارونی، سویا، رب، چای، قند و شکر، به همراه کارت هدیه یک میلیون ریالی از سوی قرارگاه جهادی شهید حسن زاده فین کاشان به خانواده‌ها نیازمند خبر داد و افزود: ارزش ریالی هریک از بسته های غذایی ۳ میلیون ریال است./۱۳۰۷/ت310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات