۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۶۴۹۶۸۸
مدیر عامل مؤسسه مهدیه کاشان خبر داد؛

تامین جهیزیه ۱۲۰ نوعروس کاشانی

تامین جهیزیه ۱۲۰ نوعروس کاشانی
جلوداریان از تامین جهیزیه ۱۲۰ نوعروس کاشانی از ۳ تا ۸ قلم لوزام خانگی به ارزش تقریبی از ۳۵۰ میلیون ریال تا یکصد و سی میلیون ریال خبر داد.
اکبر جلوداریان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به اینکه مؤسسه خیریه مهدیه کاشان ۶۰۰ خانواده نیازمند و بی بضاعت را تحت پوشش خود دارد، گفت: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان با اجرای «طرح مومنانه» امروز جهیزیه ۱۲۰ نو عروس کاشانی تحت پوشش این مؤسسه تحویل خانواده‌های آن‌ها شد.

وی با اشاره به اینکه این اجناس از ۳ تا ۹ قلم لوازم خانگی شامل، فرش، یخچال، گاز، ماشین لباس شویی، جارو برقی، بخاری، دیگ زودپز، سماور و دیگر لوزام خانگی است، افزود: براساس نیاز هر خانواده از ۳ تا ۹ قلم لوازم خانگی به ارزش تقریبی از ۳۵۰ میلیون ریال تا یکصد و سی میلیون است.

به گفته وی تامین جهیزیه نوعروسان کاشانی از سوی مؤسسه مهدیه کاشان با هماهنگی دیگر مؤسسات خیریه شهرستان کاشان برای خانواده‌هایی است که از مؤسسات دیگر خیریه کمک‌های مشابهی را دریافت نکرده باشند.

جلوداریان در ادامه از توزیع سالانه ۷ نوبت ارزاق، هر ۴۵ روز یک نوبت ارزاق برای ۶۰۰ خانواده بی بضاعت تحت پوشش مؤسسه مهدیه کاشان خبر داد و اظهار داشت: از ۶۰۰ خانواده تحت پوشش این مؤسسه ۴۵۰ خانواده دارای کارت حمایت این مؤسسه هستند و ۱۵۰ خانواده مابقی را خانواده‌های موردی اتباع، زندانیان و سرپرست خانوارها تشکیل می‌دهند.

وی کمک به بیماران، پرداخت قبوض آب، برق و گاز، ذبح ۴۰ راس گوسفند در عید قربان و توزیع گوشت قربانی و کمک هزینه آموزشی دانش آموزان خانواده‌های بی بضاعت تحت پوشش را از دیگر اقدامات این مؤسسه برشمرد.

جلوداریان در ادامه از توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی در قالب «طرح مومنانه» به مناسب ماه مبارک رمضان خبر داد و ابراز داشت: برای ۶۰۰ خانواده نیازمند تحت پوشش، بسته‌های معیشتی شامل ارزاق ضروری ماه مبارک رمضان و اقلام بهداشتی در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل مؤسسه مهدیه کاشان یادآور شد: تمامی هزینه‌های سالانه این مؤسسه از طریق خیرین و کمک‌های مردمی تهیه می‌شود.

لازم به ذکر است، مهدیه کاشان با مساحت ۲ هزار ۴۵۰ متر مربع زیر بنا، فعالیت خودش را از سال ۱۳۵۱ با مدیریت حاج اکبر جلوداریان درحوزه‌های مختلف فرهنگی و کمک به نیازمندان آغاز و هم اکنون سالانه با اجرای ۲۹۰ برنامه فرهنگی به مناسبت‌های مختلف و با تأسیس مؤسسه خیریه و صندوق قرض الحسنه گام‌های مهم و اساسی در راه ترویج دین و کمک به محرومین و افراد بی بضاعت جامعه برداشته است و به عنوان مهمترین مهدیه در کاشان مطرح است./۱۳۰۷/ت310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات