۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۶۵۲۹۳۶
در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه؛

۳ هزار و ۱۰۰ بسته غذایی بین نیازمندان کاشان توزیع می‌شود

۳ هزار و ۱۰۰ بسته غذایی بین نیازمندان کاشان توزیع می‌شود
فرمانده سپاه کاشان گفت: در مرحله سوم کمک مومنانه ۳ هزار و ۱۰۰ بسته غذایی برای حمایت از خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی، هیئات و مؤسسات خیریه اختصاص داده شد.
سرهنگ دوم پاسدار کریم اکبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، گفت: همزمان با سالروز شهادت امیرمومنان (ع) مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه مواسات و همدلی آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این مرحله تعداد ۳ هزار و ۱۰۰ بسته غذایی برای حمایت از خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، اداره بهزیستی، هیئات مذهبی و موسسات خیریه اختصاص داده شد.
 
سرهنگ اکبری ادامه داد: این مرحله با هدف پوشش حمایتی از خانواده‌های بی بضاعت و کم بضاعت و قشر آسیب پذیری است که در مراحل قبلی رزمایش بسته‌های غذایی را دریافت نکرده اند.

به گفته وی مهمترین بخش مرحله سوم رزمایش واگذاری ۲ هزار بسته غذایی به موسسات فرهنگی و خیریه کاشان به صورت رایگان به ارزش تقریبی هر بسته یک میلیون و ۷۰۰ هزار ریال است.

سرهنگ اکبری افزود: یکهزار و ۱۰۰ بسته غذایی دیگر نیز به صورت نیم بها و با قیمت هر بسته یک میلیون و ۲۵۰ هزار ریال به مراکز فرهنگی و خیریه اختصاص داده شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان یادآور شد: این بسته‌ها شامل اقلام مرغ، گوشت، برنج، روغن و پنیر است.

وی ابراز امیدواری کرد در مرحله چهارم رزمایش نیز ضمن شناسایی خانواده‌هایی که به دلیل شیوع ویروس کرونا نسبت به پرداخت اجاره بها و مشکلات اقتصادی دچار مشکلاتی شده اند با کمک خیرین بخشی از نیاز آن‌ها برطرف شود./۱۳۰۷/ت310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات