۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۶۶۸۷۷۸
همزمان با هفته بسیج در کاشان؛

۷ هزار بسته معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان کاشان توزیع می‌شود

۷ هزار بسته معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان کاشان توزیع می‌شود
اصفهان - فرمانده سپاه کاشان از توزیع ۷ هزار بسته معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان در آغاز گام سوم رزمایش کمک مومنانه در شهرستان کاشان خبرداد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سرهنگ کریم اکبری پیش از ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران با تبریک هفته بسیج، گفت: بسیج مستضعفین با فرمان امام خمینی (ره) در ۵ آذر سال ۵۸ تشکیل شد و پس از تصویب مجلس شورای اسلامی در دی سال ۵۹ به صورت قانونی رسمیت پیدا کرد.

وی افزود: امسال در چهل و یکمین سالگرد این دستور تاریخی بسیح فراز و نشیب‌های زیادی را طی این مدت تجربه کرده است و تقدیم ۸۸۰ شهید بسیجی در شهرستان خود گواه براین ادعا است.

سرهنگ اکبری در ادامه به برنامه هفته بسیج در کاشان اشاره کرد و برگزاری گشت‌های ویژه رضویون در سطح محلات شهرستان، تقدیر از کادر بهداشت و درمان بیمارستان شهید بهشتی و صدور کارت ویژه رزمندگان دفاع مقدس، تهیه صندوق ‌های قرض‌ الحسنه مردم یاری، برگزاری حلقه‌های صالحین به صورت مجازی و افتتاح کارگاه‌ های تولیدی خانگی را ازجمله مهمترین برنامه ‌های هفته بسیج در شهرستان کاشان نام برد.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ های هفته بسیج در شهرستان کاشان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای خدمات رسانی به محرومین جامعه طراحی شده است، گفت: در هفته بسیج هرپایگاه بسیج با ایجاد ۶۳ قرارگاه و استفاده از ظرفیت‌های هیئات مذهبی، مؤسسات خیریه و دیگر نهاد‌های مردمی به محرومین جامعه خدمات رسانی خواهند کرد.

فرمانده سپاه کاشان از امامان جماعت مساجد بعنوان رؤسای این قرارگاه‌ها و فرماندهان پایگاه‌های بسیج به عنوان دبیران قرارگاه‌های بسیج نام برد و افزود: قرارگاه‌های بسیج در امر آموزش همگانی، بیماریابی، فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت خواهند کرد.

سرهنگ اکبری از آغاز اجرای گام سوم رزمایش کمک مومنانه در شهرستان کاشان با مشارکت مردم، بسیجیان، خیران و هیئات مذهبی خبرداد و افزود: برای اجرای گام سوم کمک مؤمنانه همه مجموعه‌های شهرستان پای کار آمده اند.

فرمانده سپاه کاشان با اشاره به اینکه اجرای گام سوم رزمایش کمک مومنانه با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در شهرستان کاشان برگزار می شود، گفت: در گام سوم رزمایش کمک مومنانه ۵ هزار بسته اقلام بهداشتی و ۲ هزار بسته معیشتی توزیع می‌شود./۱۳۰۷/
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات