۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۶۸۵۷۵۵
حجت الاسلام پناهیان در اجتماع غدیریون اهواز:

کارگزاران ناکارآمد محاکمه شوند / حق خوزستان این نیست

کارگزاران ناکارآمد محاکمه شوند / حق خوزستان این نیست
حجت‌الاسلام‌والمسلمین پناهیان، با بیان اینکه کارگزاران ناکارآمد باید محاکمه شوند، گفت: مدیران نالایقی که مانع رشد مردم و ن خوزستان می‌شوند، شیطان‌صفت هستند.

به گزارش خبرگزاری رسا در خوزستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا پناهیان، در اجتماع بزرگ غدیریون اهواز، که دیشب در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد، خوزستان را سرزمینی مقدس دانست و اظهارداشت: عید غدیر جشن بزرگ مردم خوزستان است که همواره به دنبال یک مدیر ولایی می‌گردند و در نقطه مقابل این عید عزای مدیران ناشایست و ناکارآمد است که از خط مدیریت امام علی(ع) فاصله دارند.

وی گفت: اگر در این عید تنها از محبت علی(ع) و مسایل اعتقادی سخن بگوییم مدیران را از محاکمه معاف کرده‌ایم درحالی‌که امام علی(ع) کارگزاران ناکارآمد را محاکمه می‌کرد.

این استاد حوزه و دانشگاه، با تأکید بر اینکه نباید به سکولاریسم دامن بزنیم، افزود: اگر نحوه مدیریت امام علی(ع) در جامعه حاکم شود، نام علی(ع) در دل مردم تکرار و لرزه بر تن افراد نالایق می‌افتد.

وی ادامه داد: بسیاری از آیین‌نامه‌های محلی برای سو استفاده است! از کتاب خدا کتابی مهم‌تر به‌عنوان کتاب قانون نیست اما همین کتاب توسط خوارج مورد سو استفاده قرار گرفت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین پناهیان گفت: هیچ‌گاه علیه قانون و قرآن حرف نمی‌زنیم، بلکه علیه سوء استفاده از کتاب خدا و هر قانونی که در طول بشریت است سخن می‌گوییم.

وی تصریح کرد: اگرچه برخی از مدیران کشور خلاف قانون عمل می‌کنند، اما مدیران خوزستان اگر خلاف عمل کردند، باید سه بار محاکمه شوند، چراکه حق استانی که هزاران شهید داده این وضعیت نابسامان نیست!

حجت‌الاسلام‌والمسلمین پناهیان گفت: برداشت من از مردم خوزستان، مردانی از جنس سردار علی هاشمی است، به همین دلیل مدیران نالایقی که مانع رشد و شکوفایی مردم و استعدادهای درخشان خوزستان می‌شوند، شیطان‌صفت هستند، درحالی‌که این استان مدیریت ولایی فعال و پویا و با چشم‌باز می‌خواهد.

استاد حوزه و دانشگاه، ولایت مداری را نوعی مدیریت جهادی، مردمی و از خود گذشتگی دانست و گفت: مدیران ولایتمدار قانون را به سود مردم اجرا و از سو استفاده جلوگیری می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با بیان اینکه غدیر دارای چند وجه است که یکی از شاخصه‌های آن محبت نسبت به مولا علی(ع) در بین همه مذاهب است که این عید فرخنده را گرامی می‌دارند، گفت: مظلومیت علی(ع) و غربت ایشان وجه دیگری در مناسبت عید غدیر است که پس از گذشت سال‌ها همچنان در جهان نمایان است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین پناهیان، در پایان اظهارداشت: با منصوب شدن امام علی(ع) به ولایت، قدرت جامعه به دست ایشان افتاد که بر همین اساس می‌توان وجه دیگر و مهم‌ترین شاخص‌های غدیر را یک رویداد سیاسی و مدیریتی دانست.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳
احسنت که به خوزستان رفتید.
پناهیان انقلابی دوستت داریم.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱
با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری خطاب به دولت جدید که نمی بایستی کشور را به امید غرب در طول ۸ سال اینده مدیریت کرد. چنانکه این دولت نتوانست با رویکرد غربگرای خود، کاری برای مردم و کشور انجام دهد و به جای تزریق امید به مردم، روحیه نا امیدی و بی اعتمادی را در بین مردم و کشور رواج داد و بزرگترین ضربه را به کشور ، مردم و نظام با ایجاد توهم دروغین امید به غرب بعنوان کلید حل تمام مشکلات کشور وارد ساخت. ودر واقع بزرگترین حربه را به دشمن جهت ضربه به منافع ملی - مردم برای تحت فشار قرار دادن مردم و تقابل با حاکمیت در اختیارشان قرار داد. و حتی از روی شرمساری زبانی برای عذرخواهی از مردم و حاکمیت بدلیل اشتباهات مدیریتی ،سستی ، کاهلی ، سؤ مدیریت و ترک فعل در دستگاهای اجرایی کشور و خودباختگی هیات دولت ندارد.

می بایستی دولت سیزدهم ، مجلس ، قوه قضاییه و شورای شهر و شهرداری ها حال که ثابت شده و بفرموده مقام معظم رهبری دشمن قصدی برای برداشتن موثر تحریم ها نداشته ،ندارد و نخواهد داشت و نمی بایستی به دشمن ملت برای آینده کشور امید بست.(( چرا که در ایدئولوژی حاکمان سری ایالات متحده امریکا و شرکای اروپایی و پلن آینده شان برای منطقه خاورمیانه، نتنها جایی برای حضور قدرتمند جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورهای منطقه وجود نداشته بلکه استراتژی تقابل-تضعیف جمهوری اسلامی ایران اولویت اول سیاست خارجی امریکا و غرب قرار گرفته )) می بایستی هرچه در توان دارند برای ایجاد تزریق روحیه امیدواری و تلاش بالخصوص در جوانان مومن - انقلابی و آینده سازان کشور از طریق تحول در عرصه های مدیریتی کشور ، اطمینان و سپردن مسئولیت به جوانان کارآزموده ، نحوه تعامل در دستگاههای اجرایی ،قضایی و برداشتن موانع و سنگلاخ های جلوی پایشان و بروکراسی موجود در کشور تا حد امکان بهیچ وجه در چنین شرایط حساسی دریغ نورزند چرا که در غیر اینصورت خیانت بزرگی به کشور و آرمان های انقلاب و شهدای وطن صورت گرفته که غیر قابل جبران و بازگشت خواهد بود.
نیاز امروز کشور تغییر ،تحول ،اطمینان،اعتماد و پذیرفتن ریسک سپردن مسئولیت به جوانان کارآزموده-مومن و انقلابی وطن برای ایجاد اصلاحات واقعی و نه نمایشی در رویه های غلط بروکراسی ادرای در دستگاههای اجرایی-قضایی و شهرداری ها به جای ریسک اعتماد به دشمن منافع ملی است که امتحانشان را در طول نتنها ۸ سال گذشته، بلکه در طول ۴۳ سال ، یکصد سال گذشته و بیش از آن پس داده اند.!!!

... انتقاد
0
0