۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۶۸۵۸۳۸
با حضور هیئات مذهبی؛

کاشانی‌ها با «چاووش محرم» به استقبال ماه خون خدا می‌روند

کاشانی‌ها با «چاووش محرم» به استقبال ماه خون خدا می‌روند
اصفهان - رئیس شورای مرکزی هیئات مذهبی کاشان ازبرگزاری ویژه برنامه چاووش محرم با حضورآیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در کاشان ومسؤولین و خادمان هیئات مذهبی کاشان خبرداد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، مجتبی رضا زاده شنبه شب در حاشیه همایش مداحان «ازغدیرتا محرم» در گفتگو با خبرنگاران گفت: ویژه برنامه چاووش محرم در کاشان با هدف تبیین جایگاه مراسم‌های عزاداری محرم، مقابله با تهدیدات نرم دشمن و اقدامات مخرب در حوزه اعتقادی و مذهبی به ویژه نسل جوان و توجیه خادمان هیئات مذهبی در شرایط شیوع ویروس کرونا و چگونگی برگزاری مراسم‌های عزاداری در شرایط کنونی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این همایش یکشنبه ۱۰مردادماه از ساعت ۲۱ در محل زیارت شاهزاده هادی فین به میزبانی هیئت امنای این بقعه متبرکه برگزار می‌شود، گفت: حضورخادمین و مسؤولین هیئات مذهبی شهری و روستایی شهرستان کاشان در این مراسم مهم و الزامی است.

رضازاده ادامه داد: با هماهنگی به عمل آمده با نهاد‌ها و دستگاه‌های مختلف شهرستان از جمله نیروی انتظامی، شهرداری، مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان، سازمان زیباسازی شهرداری و برخی از نهاد‌های شهرستان، امسال نیز مراسم‌های عزاداری مانند سال گذشته با رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌ های ابلاغی ستاد کرونا برگزارخواهد شد.

رئیس شورای مرکزی هیئات مذهبی کاشان تأکید کرد: مسؤولین هیئات مذهبی برای برگزاری عزاداری‌ها با سازمان‌ها، مجموعه‌ها و ادارات تعامل و همکاری لازم را داشته باشند تا شاهد عزاداری‌های پرشور و شعوری در محرم امسال باشیم.

لازم به ذکر است، آیت الله سلیمانی نماینده مقام معظم رهبری در منطقه و امام جمعه کاشان خواهند بود./۱۳۰۷/پ210/
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات