۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۶۸۵۹۴۴
امام جمعه سلسله مطرح کرد؛

تبلیغ به موقع و اثرگذار؛ سد راه هجمه های فرهنگی

تبلیغ به موقع و اثرگذار؛ سد راه هجمه های فرهنگی
لرستان - حجت الاسلام امیدی به اهمیت و نقش حوزه برای رشد و هدایت دینی جامعه اشاره کرد و گفت: تبلیغ به موقع و اثرگذار سد راه هجمه های فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام مراد امیدی، صبح امروز در دیدار رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، مدیر و کادر مدرسه علمیه بنت الرسول(س) و فرمانده سپاه ناحیه الشتر با بررسی مسائل فرهنگی شهرستان گفت: تعامل با سپاه پاسداران در امور مذهبی، فرهنگی، اجتماع امری مهم برای رشد و ارتقای فرهنگ جامعه است.

امام جمعه شهرستان سلسله به اهمیت و نقش حوزه علمیه در رشد دینی و فرهنگی جامعه اشاره کرد و افزود: حوزه علمیه خواهران ظرفیتی عظیم در این راستا بوده و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.

وی با اشاره به فعالیت تبلیغی خواهران مبلغ و طلبه در جامعه ادامه داد: توجه به مسائل فرهنگی و دینی و تلاش برای تحکیم باور و اعتقادات جوانان امری مهم برای جلوگیری از رواج آسیب های اجتماعی است.

حجت الاسلام امیدی تبلیغ به موقع و اثرگذار را سد راه هجمه های فرهنگی عنوان کرد و گفت: حوزه علمیه خواهران با تحکیم ارزش های دینی بین نسل نو، بانوان و دختران جوان سد راه هجمه های فرهنگی خواهد شد و در این راستا باید به ارزش هایی همچون حجاب و عفاف و بنیان خانواده توجه شود.

وی در ادامه بر ضرورت هر چه باشکوه ‌تر برگزار کردن جلسات و مناسبت های مذهبی در ماه محرم و صفر تأکید کرد و عنوان داشت: اجرای برنامه ها و نشست های تخصصی بصیرتی سیاسی  جهت رشد و تعالی طلاب در ابعاد مختلف فرهنگی سیاسی مؤثر بوده که باید مورد توجه قرار گیرد.

اتحاد و همدلی نهادهای مختلف برای خدمت به نظام و انقلاب ضروری است

آرزو فلاحی نیا، در ادامه این نشست ادارات وارگان های مختلف را  جزئی از یک کل مرکب دانست که با اتحاد و همدلی وظیفه خدمت به نظام اسلامی و انقلاب را دارند.

سرپرست مدرسه علمیه بنت الرسول (س) عنوان داشت: همه ما باید با پیروی از رهنمودهای نورانی مقام معظم رهبری، ولی امر مسلمین جهان وفرماندهی کل قوا امام خامنه ای با بصیرت و دشمن شناسی با هدف تحقق معارف اهل البیت (ع) در متن جامعه ، خدمت به مردم،  تربیت نسل صالح و انقلابی با روحیه ای جهادی در صحنه باشیم./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات